اخبار

تصاویری از هواوی Nova 3 توسط TENAA منتشر شد

هواوی Nova 3 به زودی توسط کمپانی چینی Huawei معرفی خواهد شد و حال تصاویری از این تلفن هوشمند در وب‌سایت TENAA دیده شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
چندی پیش تیزری از محصول جدید هواوی با نام Nova 3 منتشر شد که در آن می‌‌توانستیم طراحی کلی این محصول را مشاهده کنیم. در آن تیزر شباهت‌های زیادی در طراحی Nova 3 و هواوی P20 Lite دیده می‌شد. حال این محصول در وب‌سایت TENAA دیده شده است و همین شباهت در تصاویر این وب‌سایت نیز قابل مشاهده است. این محصول دارای شماره مدل PAR-AL00 است که با نام کد Paris مطابقت دارد.

مطالب مرتبط:

هواوی Nova 3
فعلا مشخصات کاملی از این تلفن هوشمند منتشر نشده اما انتظار می‌رود که در این محصول شاهد نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹:۹ باشیم. با وجود اینکه هواوی P20 Lite از پردازنده Kirin 659 استفاده می‌کرد، اما انتظار داریم که هواوی در محصول جدید خود از پردازنده قدرتمندتری نظیر Kirin 710 بهره ببرد. ۶ یا ۴ گیگابایت حافظه رم در اختیار این پردازنده قرار خواهد گرفت و حافظه داخلی دستگاه نیز بر اساس نسخه، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.
هواوی Nova 3
انتظار می‌رود که دوربین دوگانه پشتی هواوی Nova 3 از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره‌مند باشد. به احتمال زیاد، هواوی محصول جدید خود را در ماه جولای (تیر – مرداد) معرفی می‌کند و احتمالا در طول این مدت نیز شاهد اخبار و اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از هواوی Nova 3 دارید؟ از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در ارتباط باشید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا