اخبار

تصویر جدید از وان پلاس ۶ که نشان دهنده قاب جلویی است فاش شد

تصویر جدید از وان پلاس ۶ که نشان دهنده قاب جلویی آن است امروز فاش شد. این تصویر کلیات طراحی گوشی را به نمایش گذاشته است.
مدیر عامل شرکت وان پلاس حدود ۱۰ روز پیش تصویری از وان پلاس ۶ منتشر کرده بود که نشان دهنده طراحی کلی گوشی بود. حال امروز تصویری جدیدتری از این گوشی به نمایش درآمده که کلیات طراحی قاب جلویی را به وضوح نشان می دهد. البته در کنار این تصویر لوگوی DxO Mark نیز دیده می شود.
وان پلاس نیز استاندارد های گوشی هوشمند را در سال ۲۰۱۸ رعایت کرده، صفحه نمایش آن در حالت کاملا فول اسکرین است و هیچ گونه حاشیه صفحه نمایشی به جز قسمت پایینی دیده نمی شود. در قسمت بالای صفحه نمایش نیز بریدگی یا ناچ گوشی قرار دارد که در برگیرنده دوربین سلفی و اسپیکر به همراه سنسور ها است. در زیر این عکس نوشته شده، به زودی شما را میبینیم، جمله ای که انتظار می رود نشان دهده رونمایی این گوشی در همین چند روز آینده باشد.
در آخرین رندری که از این گوشی به دست آمده بود همه جزییات طراحی پنل جلویی تقریبا به همین شکلی بود که در تصویر می بینید، بنابر این باید انتظار داشته باشیم که طرح ۱۰۰ درصد و نهایی این محول به همین شکل باشد.کارل پی اخیرا ادعا کرده است که وان پلاس ۶ متفاوت از اوپو آر ۱۵ خواهد بود. با این حال عکسی که از قاب جلویی گوشی منتشر شده، یک نسخه‌ی مشابه با پرچمدار جدید اوپو را نشان می‌دهد. گوشی جدید وان پلاس درست همانند اوپو آر ۱۵ از نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی ۹۰ درصدی برخوردار خواهد بود. برای کاربرانی که علاقه‌ای به استفاده از یک نمایشگر ناچ ندارند نیز وان پلاس قابلیت پنهان کردن این بخش را توسط یک آپدیت نرم افزاری به ارمغان خواهد آورد.
وان پلاس ۶
وان پلاس ۶ به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد. یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز این چیپ را همراهی می‌کنند.
مدل با حافظه ۲۵۶ گیگابایت وان پلاس ۶ با قیمت ۶۷۹ دلار، مدل مجهز به رم ۶ + حافظه ۶۴ گیگابایتی آن ۵۲۳ دلار و مدل مجهز به رم ۶ + حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۵۷۰ روانه بازار شوند.
 


بیشتر بخوانید:

قابلیت جدید وان پلاس ۶

افشای قیمت وان پلاس ۶

عکس های واقعی وان پلاس ۶ لو رفت

شایعاتی در رابطه با قیمت وان پلاس ۶

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا