اخبار

تصویر رندر شده جدید از آیفون XI اپل

سپتامبر ۲۰۱۹، تاریخی می باشد که اپل تصمیم دارد که از نسل جدید آیفون هایش رونمایی کند. به جلو رفتن در تاریخ و نزدیک شدن به روز موعد شاهد این موضوع هستیم که اپل رندرهایی جدید از آیفون های ۲۰۱۹ را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. اما نکته جالب توجه در این باره آن است که رندرهای جدید ارائه شده تمامی شایعات قبلی را درباره این محصولات تایید می کند. این رندرهای جدید که براساس فایل های CAD در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، به صورت کامل از طراحی جلویی و پشتی این دستگاه رونمایی می کنند.

این رندرهای جدید می گویند که آیفون XR 2019 دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی می باشد که در قسمت بالایی آن یک برش استاندارد برای قرار گرفتن دوربین سلفی و سنسورهای دیگر وجود دارد. همچنین گفتنی است که این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است که به همراه یک فلش LED درون قاب مربعی قرار گرفته است. همانطور که می دانید آیفون XR، مدل ارزان تر از خانواده آیفون بوده و انتظار می رود که مشخصاتی معمول و عادی داشته باشد.

آیفون XI و XI مکس دو برادر گران قسمت آیفون XR می باشند که از به لحاظ کلی از یک طراحی مشترک با آن استفاده می کنند. اما اپل در این گوشی ها تصمیم گرفته است که از یک دوربین سه گانه به همراه یک فلش LED در داخل قاب مربعی استفاده کند. البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با نوع سنسورهای موجود در این قاب سخنی گفته نشده، ولی پیش بینی می شود که در کنار سنسور استاندارد ، از سنسورهای واید و تله فوتو استفاده شود. برخلاف پنل پشتی که تغییرات جالبی نسبت به قبل داشته است، در پنل جلویی این محصولات هیچ چیزی تغییر نکرده و با نمایی آشنا روبرو هستیم. گفتنی است که آیفون XI از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی بهره برده و نسخه بزرگ تر آن نیز یه یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی مجهز شده است.

به این ترتیب اینگونه می توان گفت که رندرهای جدید، اطلاعات تازه ای درباره آیفون های ۲۰۱۹ به ما منتثل نمی کنند، بلکه این رندرها تنها شایعات موجود در اطراف این گوشی های هوشمند را تایید می کند. شایان به ذکر است که تمامی مدل های جدید آیفون از پردازنده A13 اپل استفاده خواهند که نسبت به قبل بهبودهای خوبی را تجربه کرده است. از طرفی اپل اعلام کرده است که آیفون های ۲۰۱۹ به قابلیت شارژ بی سیم معکوس مجهز شده و قیمت هر سه مدل از این خانواده با قیمت نسل قبلی برابر است.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا