اخبار

تغییرات عمده رابط کاربری پیکسل ۲ توسط گوگل

جالب است که با عرضه نسخه جدید پرچمدار گوشی های گوگل ، یعنی گوگل پیکسل ۲ ما شاهد تغییرات زیادی در رابط کاربری پیکسل ۲ بودیم، یکی از این تغییرات لانچر گوشی است که با آیکن ها و لوگو های متنوع ترکیب شده است. اکنون به نظر می‌رسد شایعات مرتبط با رابط کاربری تغییریافته‌ی پیکسل ۲ صحت داشته‌اند. در این رابط، جعبه‌ی جستجو به قسمت پایین منتقل شده است و قسمت بالا به نمایش ویجت‌ها، زمان، تاریخ، وضعیت آب و هوا و قرارهای مشخص‌شده در تقویم کاربران اختصاص دارد.
با ترکیب این گوشی با اندروید ۸ ، طراحی رابط کاربری پیکسل ۲ تغییرات بیشتری نیز داشته است. از حذف مستطیل transparent گرفته تا نقطه های نا موزون موجود در نسل قبلی. در مجموع، تغییرات اعمال‌شده در رابط کاربری گوشی‌های هوشمند جدید گوگل اغلب مربوط به مواردی هستند که انتظار می‌رفت اعمال شوند. گسترش زبانه‌ی جستجو در رابط قبلی و تبدیل آن به یک نوار جستجو باعث شده است ویژگی جستجو در مرکز رابط کاربری قرار گیرد. حذف باکس خاکستری پایین صفحه و کوچک شدن متن ویجت‌های قسمت بالای صفحه نیز هم‌راستا با تلاش گوگل جهت حذف ویژگی‌های اضافه و ساده‌سازی رابط کاربری است.
در پیکسل ۲ عمده ترین تغییر ممکن را می توان تغییر جست و جو و سرچ در این گوشی نام برد که به طور کلی با ایجاد اندروید ۸ اوریو تغییرات چشمگیری داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا