اخبار

تلاش Apple برای به بازار فرستادن هندزفری Apple Airpod قبل از کریسمس

تلاش Apple برای به بازار فرستادن هندزفری Apple Airpod قبل از کریسمس
 

 
 
معرفی هندزفری  Apple Airpod به عنوان یک راه آسان تر و بهتر برای استفاده از هندزفری هایی که با تکنولوژی Bluetooth کار میکنند، همزمان با رونمایی از گوشی iPhone7 در ماه سپتامبر انجام شد. نسخه های نمایشی هندزفری Apple Airpod در اختیار مطبوعات و رسانه قرار گرفته است. اما پس از آن دیگر خبری به گوش نرسید. هنوز هیچ کاری از سمت Apple برای وارد کردن این هندزفری ۱۶۰ دلاری به بازار و در دسترس قرار گرفتن این هندزفری، انجام نشده است.
 

در گزارشی از مجله وال استریت که توسط یک فرد مجرب در زمینه ساخت و تکنولوژی های روز فعالیت دارد نوشته شده است :

 
برای ساخت و قبل از ورود  هندزفری Apple Airpod به بازار شرکت Apple ابتدا باید بر چند مانع سخت غلبه کند و موانع را پشت سر بگذارد.
اگر بخواهیم این موانع را توضیح بدهیم، در یک هندزفری معمولی که با تکنولوژی Bluetooth کار میکند معمولا ابتدا سیگنال مورد نظر از دستگاه ارسال کننده به یکی از گوشی های هندزفری فرستاده می شود و سپس از آن گوشی به گوشی دیگر فرستاده می شود.
Apple در توضیحات طرح خود برای هندزفری Apple Airpod گفته است که هر کدام از گوشی های هندزفری Apple Airpod به صورت جداگانه سیگنال مستقیمی از iPhone،  Mac  و یا دیگر دستگاه های Apple دریافت میکنند و به طور همزمان صدا شنیده می شود. چالش به وجود آمده در این هندزفری و تکنولوژی این است که برای جلو گیری از اعوجاج، ناهمواری و تحریف شدن صدای شنیده شده، هر دو گوشی ها باید همزمان سیگنال صوت مورد نظر را دریافت کنند که این هم زمانی دریافت سیگنال در پیاده سازی یکی از موانع بزرگ و پیچیده است.
به نظر می رسد شرکت Apple در ۱ سال اخیر در تولید محصولات جدید خود کمی عجله به خرج داده است و برای تست و آزمایش محصولاتش زمان کافی را قرار نداده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا