اخبار

تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه اچ تی سی در راه است

تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه اچ تی سی در راه است

کمپانی اچ تی سی واقعاً در حال حاضر در شرایط خوبی قرار ندارد و هیچ تصمیم قطعی‌ای در رابطه باوجود یا منهدم شدن بخش تلفن‌های همراه هوشمند این کمپانی گرفته نشده است اما چیزی که فعلاً همه از آن آگاه هستند این است که این سازنده تلفن‌های همراه هوشمند امسال تایوانی پرچم‌دار جدیدی را به نام اچ تی سی U12 به بازار عرضه خواهد کرد.
بااین‌حال قصد نداریم تا درباره این تلفن همراه هوشمند صحبت کنیم بلکه می‌خواهیم در این مقاله تلفن همراه هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای که به‌زودی توسط کمپانی اچ تی سی به بازار عرضه می‌شود معرفی کنیم. لازم به ذکر است که مشخصات تلفن همراه هوشمند رونمایی نشده اچ تی سی Desire 12 ازنظر کسانی که به دنبال این سری از تلفن‌های همراه هوشمند هستند، واقعاً وسوسه کننده است.
به‌تازگی اصحاب رسانه توانسته‌اند به جعبه فروش تلفن همراه هوشمند اچ تی سی Desire 12 دسترسی پیدا کنند و برخی از مشخصات دستگاه یادشده را از روی این جعبه به دست بیاورند. بر اساس اطلاعات منتشرشده بر روی این جعبه، اچ تی سی Desire 12 از پردازنده ۶۴ بیتی و چهار هسته‌ای مدیا تک بهره می‌برد که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است.
این تلفن همراه هوشمند از دوبین ۱۲ مگا پیکسلی در بدنه پشتی خود بهره خواهد برد ولی دوبین جلویی آن تنها ۵ مگا پیکسل است. خوشبختانه، تلفن همراه Desire 12 با اندروید اوریو به‌عنوان نسخه اندروید پیش‌فرض خود عرضه می‌شود اما هنوز نمی‌دانیم که آیا صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی این دستگاه با نسبت ۱۸:۹ عرضه خواهد شد یا خیر. همچنین اچ تی سی تصمیم گرفته است که باتری این دستگاه را باقدرت ۲۷۳۰ آمپرساعتی انتخاب کند و پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای این دستگاه میسر است. از دیگر قابلیت‌های این تلفن  همراه هوشمند نیز پشتیبانی از ۴G LTE و کارت حافظه میکرو اس دی تا ۲ ترابایت است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا