اخبار

تیم خود را بشناسید : معرفی شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare

خدمه‌ای که در کشتی فضایی مرکزی شما یعنی Retribution حضور دارند، دارای خصوصیات شخصیتی و ظاهری متفاوت و منحصر به فردی هستند. این افراد از کشورهای مختلف با سرگزشت‌های مختلف دور یکدیگر جمع شده‌اند. شما با این شخصیت‌ها بین هر میاموریت از خط داستانی اصلی بازی یا پس از انجام ماموریت‌های فرعی ارتباط خواهید داشت و مشاهده خواهید کرد که دنیای اطراف شما به تدریج تغییر می‌کند. به عنوان «کاپیتان ریس» (Captain Reyes)، شما با برخی از هم تیمی‌های نزدیک خود رابطه عمیق‌تری دارید. در این مطلب قصد داریم شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare را به شما معرفی کنیم تا تیم خود را هنگام انتشار بازی بهتر بشناسید.

معرفی شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare

شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare
«ستوان ریس» (Lt. Reyes)
در بخش داستانی بازی شما به عنوان ستوان ریس بازی خواهید کرد. بنابراین شما رویدادهای بازی را از نگاه وی دنبال می‌کنید. به عنوان یک ستوان نیروی «درگیری و شناسایی ویژه هوایی» (SCARS)، شما به سرعت مراحل ترقی را طی کرده و به عنوان فرمانده و کاپیتان کشتی فضایی Retribution انتخاب شده‌اید. به عنوان فرمانده، شما مجبور به اتخاذ تصمیماتی هستید که به نفع ماموریت باشند، نه تصمیماتی که به عنوان یک سرباز می‌گیرید. نقش شما به عنوان یک کاپیتان از نقش یک فرمانده سنتی، رهبری عرشه پرواز و مراکز فرماندهی را شامل می‌شود. با توجه به اهمیت ماموریتی که پیش رو دارید، بایستی از تمامی مهارت‌های خود در زمین و فضا به همراه دیگر هم تیمی‌های متخصص خود استفاده کنید. در این Call of Duty، شما دیگر آن شخصی که به دنبال کاپیتان پرایس به راه افتاده و دستورات وی را انجام می‌دادید نخواهید بود. این شما هستید که دستورات را صادر و سرنوشت نبرد را رقم می‌زنید.
«دریادار رینز» (Admiral Raines)
«دریادار رینز» (Admiral Raines) به نوعی استاد و راهنمای ستوان ریس محسوب می‌شود.  وی که با اتخاذ تصمیمات سخت در نبرد آشنایی دارد، ریس را با بینش و نصیحت‌های خود راهنمایی کرده تا وی بتواند با نقش جدید خود به عنوان فرمانده یک کشتی فضایی کنار بیاید. رینز را اغلب با سلاحی در دست در میدان نبرد مشاهده نمی‌کردیم تا وقتی که رینز و بسیاری از فرماندهان ارشد سرتاسر جهان پس از حمله نیروهای SDF (Settlement Defense Front) به مراسم رژه سالانه ناوگان در جنوا سوئیس؛ به میدان نبرد کشیده شدند. رینز با تصمیمات سختی که ریس به عنوان فرمانده Retribution با آن‌ها مواجه خواهد شد، بیگانه نیست.
شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare
«گروهبان عمر» (Sgt. Omar)
«گروهبان عمر» مسئولیت فرماندهی تفنگداران مستفر در Retribution را برعهده داشته و یک کهنه سرباز با تجربه محسوب می‌شود. با وجود اینکه رفتار سرسخت و جدی وی کمی کلیشه‌ای است، اما وی فقط به انجام درست و سریع کاری که بر عهده دارد با استفاده از هر ابزاری که در اختیار دارد، اهمیت می‌دهد. عمر چندان با ریس صمیمی نیست چرا که آن‌ها معمولا در شرایط مختلف با یکدیگر برخود چندانی ندارند، اما عمر یکی از بهترین افرادی است که می‌تواند هوای شما را داشته باشد. وی که به سرسختی مشهور است، وظایف خود را به هر نحوی انجام می‌دهد به خصوص که تنفر شخصی از SDF داشته و قصد انتقام از آن‌ها را به دلیل کاری که با خانواده‌اش کرده‌اند، دارد.
شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare
«ستوان سالتر» (Lt. Salter)
به عنوان یک ستوان که در کنار ریس در SCARS بوده است، «ستوان سالتر» و ریس رابطه عمیق و محکمی با یکدیگر دارند. سالتر در قبول کردن ریس به عنوان فرمانده جدید و سازگاری با این موضوع کمی مشکل دارد، چرا که آن‌ها در گذشته و در هر شرایط سخت و ماموریتی که با آن مواجه بودند از نظر درجه برابر بودند. با این وجود تنش حاصل از این موضوع رابطه آنها را تغییر نداده است اما آن را با چالش مواجه کرده است. سالتر یک سرباز کاری است و علاقه‌ای به کاغذ بازی و اتلاف وقت ندارد. وی در صورتی که احساس کند روشی خطرناک برای انجام ماموریت صحیح است، از انجام آن ترسی ندارد.
شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare
ETH.3n
«ربات تاکتیکی پیشرفته انسان نما نسخه سه» (Enhanced Tactical Humanoid 3rd Revision) که با نام کوتاه ETH.3n شناخته می‌شود، با هدف یک سرباز کامل و منحصر به فرد ساخته شده است. ETH.3n مقاومتر، سریعتر و سرسخت‌تر از هر انسانی بوده و به همراه برنامه‌ای منتشر شده است که به وی اجازه شبیه سازی رفتارهای انسانی را می‌دهد. ترکیبی از شوخ طبعی و هوش به ETH.3n امکان ایجاد رابطه با سربازهای انسان را دقیقا مانند یک انسان در میدان نبرد داده است. با وجود اینکه وی معمولا در میان تفنگداران گروهبان عمر مطرود می‌شود، ارزش ETH.3n در میان اعضای تیم همیشه غیرقابل منازعه بوده است.
به نظر می‌رسد استودیو «اینفینتی وارد» قصد ایجاد شخصیت‌هایی به یادماندنی و جذاب مانند شخصیت‌های مجموعه modern warfare را دارد. با این حال بایستی صبر کنیم و ببینیم که شخصیت‌های جدید می‌توانند جای شخصیت‌های محبوب قدیمی سری را بگیرند یا خیر. نظرات خود را در رابطه با شخصیت‌های بازی Call of Duty: Infinite Warfare با ما در میان بگذارید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا