اخبار

حالت شب رسماً به نسخه iOS اپلیکیشن توییتر رسید

توییتر هفته گذشته رسماً حالت شب یا همان Night Mode را به نسخه iOS اپلیکیشن توییتر آورد. این در حالی است که ماه گذشته شاهد حضور این قابلیت بر روی نسخه اندرویدی این شبکه اجتماعی پرجمعیت بودیم. اوایل ماه این شرکت نسخه پیش‌نمایشی حاوی این ویژگی را برای آی او اس منتشر کرد. حال تمامی کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی این برنامه به حالت شب دست یابند.
توییتر ماه گذشته حالت شب را به نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود آورد. در همان زمان اعلام شد که به زودی کاربران دستگاه‌های اپل نیز قادر به استفاده از این قابلیت خواهند بود. حالت شب به طور ساده رابط کاربری را به سبک و سیاق تیره رنگی در می‌آورد؛ بنابراین این می‌تواند استفاده از اپلیکیشن در شب را آسان‌تر سازد. این ویژگی است که در اغلب برنامه‌های اندرویدی امروزی وجود دارد و بسیاری از کاربران اپلیکیشن توییتر خوشحالند که اینک از این شبکه اجتماعی می‌توانند راحت‌تر از گذشته استفاده کنند چرا که حالا دیگر نسخه iOS اپلیکیشن توییتر نیز میزبان حالت شب یا Night Mode است.
توییتر تأیید کرده است همان‌طور که شما حدس می‌زنید، تازه‌ترین نسخه برنامه این شبکه اجتماعی اینک دیگر حاوی حالت شب است. این حالت اینترفیس پس زمینه برنامه را به صورت تاریک و تیره درمی‌آورد تا بتوانید در شب و یا در شرایط نوری بسیار ضعیف بدون هرگونه مشکلی به استفاده از توییتر بپردازید.
شیفت شب برای نخستین بار اوایل ماه جاری و در آخرین نسخه آزمایشی اپلیکیشن توییتر دیده شد که به صورت محدودی در اختیار برخی کاربران قرار داشت. این بدان معناست که تمامی کاربران قادر به استفاده از این حالت نبودند.

حالت شب نسخه iOS اپلیکیشن توییتر

عرضه نسخه نهایی اپلیکیشن توییتر حاوی حالت شب

این تغییرات اینک برای عموم قابل مشاهده است و توییتر ویژگی مورد نظر را در اختیار تمامی کاربران قرار داده است. تمامی کاربران پلتفرم iOS نیازمند به‌روزرسانی اپلیکیشن توییتر بر روی دستگاه خود هستند تا بتوانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند. برای فعال کردن این ویژگی در آیفون و آیپد خود ابتدا باید بر روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید تا به منو تنظیمات دسترسی پیدا کنید. سپس کافی است گزینه Night Mode را به حالت فعال دربیاورید.
هم اکنون می‌توانید تازه‌ترین نسخه اپلیکیشن توییتر را برای پلتفرم آی او اس از این لینک دریافت کنید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا