اخبار

درخشش سامسونگ در جشنواره «شیرهای» کن ۲۰۱۶ (Cannes Lions)

کسب ۲۹ جایزه توسط سامسونگ

 

Blind Cap_1

 
سامسونگ الکترونیکس موفق شد ۲۹ جایزه مختلف، ازجمله «خلاق‌ترین بازاریاب سال» (Creative Marketer of the Year) را در جشنواره «شیرهای کن» (Cannes Lions) که بزرگ‌ترین جشنواره تبلیغاتی جهان به‌حساب می‌آید، از آن خود کند. این جایزه هرسال به شرکت‌هایی اهدا می‌شود که گام‌هایی خلاقانه‌ در مسیر پیشرفت بازاریابی برداشته‌اند. جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» برای تمرکز سنجیده و هدفمند سامسونگ بر کمپین‌هایی با محوریت مصرف‌کننده و همچنین تلاش‌های مستمر این شرکت در جهت ارتقا خلاقیت و رشد بازاریابی در جهان اهدا شده است.
این جایزه حاصل ۱۱ کمپین منحصربه‌فرد سامسونگ بوده که هرکدام از آن‌ها با این هدف طراحی شده‌اند که از طریق فناوری‌ها و محصولات نوین، چشم‌انداز سامسونگ را برای بهینه‌سازی زندگی مردم و ایجاد دنیایی بهتر، تحقق بخشند. درنهایت تعهد فراگیر و مداوم سامسونگ نسبت به خلاقیت و بازاریابی الهام‌بخش در این کمپین‌ها موجب شد که سامسونگ به‌عنوان نخستین شرکت کره‌ای موفق به کسب جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» شود.
 

Brain Band_1

 
دو کمپین brainBAND و Voices of Life، بخشی از کمپین بزرگ سامسونگ یعنی Launching People  هستند که در این جشنواره موردتوجه قرار گرفتند. کمپین Launching People  به‌واسطه رویکرد خلاقانه برای بازنمایی ارزش‌های اجتماعی و نیز تشویق کاربران به طرح ایده‌ها و آرزوهایشان و همچنین به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سامسونگ، موفق شد به آرزوهای مردم رنگ واقعیت ببخشد و به‌طور گسترده در سراسر دنیا و به‌خصوص در مراسم شیرهای کن مورد استقبال قرار گیرد.
 

Brain Band_2

 
brainBAND یک راه‌حل پوشیدنی است که همانند ضربه‌گیر عمل می‌کند و برای کنترل و محافظت از اصابت ضربه به سر در ورزش طراحی شده است. این کمپین، شش جایزه ازجمله جایزه طلای بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید را به دست آورد. نرم‌افزار Voices of Life نیز که در این جشنواره مورداستقبال قرار گرفت، نرم‌افزاری است که برای کودکانی که زودتر از موعد به دنیا آمده‌اند و در دستگاه نگهداری می‌شوند طراحی شده است. این نرم‌افزار صدای مادر و صدای قلب او را به کودک می‌رساند و به او احساس نزدیکی به مادر را القا می‌کند.
یکی دیگر از محصولاتی که در این جشنواره موردتوجه واقع شد و توانست دو جایزه را از آن خود کند، کلاه شنای BlindCap است. این کلاه شنا مخصوص شناگرانی طراحی شده که اختلال بینایی دارند و به آن‌ها اخطار می‌دهد که به خط پایان نزدیک می‌شوند. این کلاه هوشمند از استاندارد جهانی برخوردار است و در آینده‌ای نزدیک در رقابت‌های المپیکی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.
یونگ‌هی لی، نایب‌رئیس بازاریابی جهانی ارتباطات تجاری موبایل در سامسونگ، می‌گوید: «موفقیت سامسونگ در کسب جایزه «خلاق‌ترین بازاریاب سال» که شناخته‌شده‌ترین جایزه در حوزه بازاریابی محسوب می‌شود، نتیجه همکاری نزدیک تمامی کارکنان بازاریابی سامسونگ و آژانس‌های همکار است. ما بر توسعه جهانی فلسفه سامسونگ با ارائه کمپین‌های بازاریابی انسان‌محور و هدفمند، متمرکز خواهیم ماند تا سامسونگ را به دوست‌داشتنی‌ترین برند دنیا تبدیل کنیم.»
امسال شصت و سومین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی خلاقیت «شیرهای» کن بود که با حضور ۱۵۰۰۰ متخصص ارتباطات خلاق، تبلیغات و بازاریابی برگزار شد. در این جشنواره ۴۳ هزار اثر در ۲۴ بخش مختلف، ازجمله تبلیغات تلویزیونی، رسانه‌ای و محیطی، بازاریابی و روابط‌عمومی آنلاین به نمایش درآمدند./

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا