اخبار

درز تصاویر جدید از موتورولا One Action

شرکت موتورولا در حال حاضر روی تلفن هوشمند جدیدی مشغول کار است که به عنوان One Action شناخته می شود و تاکنون با اخبار و تصاویر بسیاری پیرامون آن رو به رو شدیم. میان رده ای با طراحی نسل جدید و مشخصاتی قابل توجه که بزودی معرفی می شود.

به تازگی وب سایت آلمانی WinFuture اطلاعات مفصلی از موتورولا One Action بوسیله آمازون آلمان منتشر شده که مدلی خیره کننده است. برای آشنایی بیشتر با این مطلب همراه باشید:

نمایشگر کم حاشیه CinemaVision با دوربینی در افق

براساس تصاویر آشکار شده این دیوایس به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی CinemaVision حفره دار مجهز است که با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح Full-HD+ نمایشگر برجسته ای است. با این ویژگی شباهتی به تلفن هوشمند اوایل سال One Vision دارد.

در بخش عقب موتورولا ساختار عمودی دوربین سه گانه One Vision را حفظ کرده و یک فلاش LED هم در انتها حسگرهای دوربین تعبیه شده است. انتظار داریم دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی باشد و دوربین دوم از نوع زاویه باز ۵ مگاپیکسلی تعبیه شود. دوربین سوم مشخص نیست چه ویژگی دارد و گفته شده با نام Action Cam همراست.

دوربین سلفی نیز از ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود و با این حساب پیکربندی قابل توجهی در کار است. همچون اسمارتفون های امروزی پورت USB-C هم در نظر گرفته شده و اسپیکر و بلندگو در قسمت های حاشیه ای قرار دارند. کلید افزایش یا کاهش حجم و پاور هم در کناره های اسمارتفون پیدا هستند. سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار ندارد و به صورت سنتی در عقب جای گرفته است.

پردازنده سامسونگ، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و اندروید پای خالص

شرکت موتورولا در نظر دارد گوشی هوشمند One Action را به پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۹۶۰۹ سامسونگ مجهز کند. چیپی که فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی دارد و در مقایسه با One Vision تفاوتی نخواهد داشت. از نظر عملکرد این چیپ کمی ضعیف تر از پردازنده اگزینوس ۹۶۱۰ موجود در گلکسی A50 و اسنپدارگون ۷۱۰ گوشی هوشمند نوکیا ۷پلاس است. باتوجه به لیست آمازون، این دیوایس به حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است که پیکربندی مطلوبی تلقی می شود.

احتمالا نسخه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت رم هم خواهد داشت. همچنین اسلات کارت میکرو اس دی نیز جهت ارتقا حافظه تدارک دیده شده است. در بخش باتری باید به پک ۳۵۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد. سایر ویژگی های آن نیز شامل پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، NFC ، سیستم عامل اندروید پای و برخی دیگر می شود.

تاریخ عرضه و قیمت موتورولا وان اکشن

باتوجه به آمازون، تلفن هوشمند One Action موتورولا جمعه ۱۳ سپتامبر عرضه می شود. مدل ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن ۲۹۹ یورو در اروپا عرضه می شود. احتمالا در این بین قیمت وان ویژن کاهشی پیدا کند. با چنین قیمتی رقیبی برای Moto G7 خواهد بود که هر دو از یک برند هستند.

مشخص نیست دیوایس در ایالات متحده عرضه می شود یا خیر و در صورت تایید کمتر از ۳۴۹ دلار قیمت نخواهد داشت. پیش بینی می شود در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ موتورولا رونمایی وان اکشن را به عنوان یک میان رده انجام دهد.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا