اخبار

در سال ۲۰۱۶، سامسونگ ۳۵۰ میلیون اسمارت فون تولید می کند

پس از به جا گذاشتن رکورد ۳۲۴٫۸ میلیون اسمارت فون در سال گذشته، انتظار می رود که سامسونگ در سال جاری میلادی ۳۵۰ میلیون اسمارت فون دیگر تولید کند. به گفته منابع مطلع از این صنعت، این یعنی تولیدات سامسونگ ۷٫۸ درصد افزایش داشته است و این رقم می تواند سامسونگ را در بالاترین رده جهانی تولید کنندگان اسمارت فون ها باقی نگه دارد. سامسونگ ۸۱٫۹ میلیون اسمارت فون را در سه ماهه اول سال جاری تولید کرد که با ۶ درصد افت پی در پی در سه ماهه دوم به ۷۷ میلیون رسید.
برای دست یابی به هدف تولید ۳۵۰ میلیون اسمارت فون در سال جاری میلادی که از پیش تعیین شده است، سامسونگ باید تمام انرژی خود را روی آن بگذارد. این شرکت باید ۱۹۱٫۱ میلیون گوشی دیگر را در نیمه دوم امسال تولید کند. سه ماهه چهارم امسال نیز شامل فصل خرید در تعطیلات است که می تواند کمک بزرگی برای سامسونگ باشد.
در نیمه اول سال جاری، تولید سامسونگ گلکسی اس ۷ و سامسونگ گلکسی اس ۷ اج روی هم به ۲۷ میلیون قطعه رسیده است. برای نمایش اینکه بازار اسمارت فون ها در طول این سال ها تا چه حد رشد داشته است، بهتر است بدانید که سامسونگ برای فروش ۲۵ میلیون اسمارت فون در کل سال برنامه ریزی کرده بود.
سامسونگ می تواند با تولید گلکسی نوت ۷ به رد شدن از رکورد سال گذشته خود کمک کند. این فبلت که اخیراً شایعات زیادی در مورد آن منتشر شده است، در تاریخ ۲ آگوست و طی مراسم رسمی سامسونگ در نیویورک رونمایی خواهد شد. این فبلت به یک صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی مجهز است و هنوز مشخصات دیگری به شایعات قبلی اضافه نشده است.
منابع مطلع از بازار اعلام کرده اند که علاوه بر خط تولید گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۷، سری گوشی های گلکسی J نیز به هدف تولید ۳۵۰ میلیون اسمارت فون در سال ۲۰۱۶ کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا