اخبار

دلیل نام نهادن A11 بایونیک برای تراشه جدید اپل چیست

آخرین و جدیدترین نسخه تراشه پردازشگر اپل A11 بایونیک نام دارد. این تراشه قدرتمندترین تراشه حال حاضر موجود در دنیای موبایلی است. چرا که قدرت پردازش آن با یک لپتاپ مک بوک نیز برابری می کند. حال در این رابطه می خواهیم بدانیم که چرا نام این تراشه A11 بایونیک نامگذاری شد؟
همانطور که می دانید واژه بایونیک به معنای مصنوعات یا دست ساز می باشد. حال باید توجه کرد که آیا اپل واژه بایونیک را فقط به معنای اختصاصی بودن یا دست ساز بودن این تراشه به کار برده؟ خیر. تنها دلیل آنها فقط و فقط یک نوع بازی روانی است.
اپل در این رابطه می‌گوید:

در نام تراشه A11 از واژه بایونیک استفاده کردیم؛ چرا که اخیرا متوجه شده بودیم نام‌هایی مثل A8 و A9 در مقایسه با رقبا، آن‌چنان که باید، جذاب نیستند و به همین دلیل، سال گذشته نیز برای تراشه A10 از واژه Fusion استفاده کرده بودیم.

اظهار نظر اپل به تمامی شایعات و شبهات پیرامون واژه‌های Fusion و Bionic به کار رفته در نام تراشه‌های اخیر، پایان می‌دهد. حقیقت این است که واژه‌های مذکور هیچ معنای مخفی ندارند و در این موارد فقط بازی با کلمات صورت گرفته است. از این پس نیز باید منتظر باشیم که اپل تراشه هایی با اسم های عجیب و غریب وارد بازار کند تا بتواند اذهان را به گونه ای درگیر خود کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا