اخبار

دوربین اینستا ۳۶۰ نانو، فیلم برداری ۳۶۰ درجه را به آیفون می آورد

این روزها ویدیوهای ۳۶۰ درجه که در هدست های واقعیت مجازی پشتیبانی می شوند رواج زیادی پیدا کرده اند اما کاربران عادی همیشه به یک دوربین بزرگ اختصاصی ویدیوهای ۳۶۰ درجه دسترسی ندارند. اما دستگاهی به نام اینستا۳۶۰ نانو با هدف برطرف کردن این نیاز کاربران تولید شده است. این دستگاه یک دوربین جیبی کوچک است که قابلیت فیلم برداری ۳۶۰ درجه را به آیفون می آورد.
این دستگاه توسط همگام سازی با دوربین های ۲۱۰ درجه fish-eye جلو و پشت و با اتصال به پورت لایتنینگ در پایین بدنه آیفون کار می کند. این یعنی اینستا۳۶۰ نانو یک لنز ساده که در داخل دوربین گوشی ها به کار می رود نیست و در واقع یک دوربین واقعی ست که به آیفون متصل می شود. همچنین اتصال این دوربین باعث می شود که آیفون به صورت وارونه مورد استفاده قرار بگیرد که البته نکته قابل توجه و اذیت کننده ای نیست.
این دوربین تمامی تصاویر پانارومای زمان واقعی را به یکدیگر می چسباند و بنابراین نیازی به باز تولید و ادیت دوباره آن در یک کامپیوتر و به کمک سایر نرم افزارها نیست.این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که ویدیوهای خود را به سرعت به اشتراک بگذارند.
 

اینستا360 نانو

حداکثر رزولوشن اینستا۳۶۰ نانو ۳K است که با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند. هنگامی که این دوربین با یک اپلیکیشن همراه همگام سازی شود، کاربران به سرعت و به سادگی قادر خواهند بود تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی مختلفی مانند فیس بوک، توییتر و غیره به اشتراک بگذارند و حتی ویدیوی ۳۶۰ درجه خود را به صورت زنده پخش کنند.
قیمت این دوربین معادل ۱۹۹ دلار است که در پنج رنگ نقره ای، خاکستری، مشکی، طلایی و صورتی عرضه می شود و بنابراین با هر رنگ آیفون ست می شود. این محصولا از ۱۵ جولای عرضه خواهد شد و آمازون هم اکنون پیش سفارش آن را آغاز کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا