اخبار

دوربین شیائومی می میکس ۲ اس در DxO Mark امتیازی مشابه آیفون ایکس گرفت

دوربین شیائومی می میکس ۲ اس در DxO Mark امتیاز بسیار عالی دریافت کرد. این گوشی از نظر دوربین با آیفون ایکس برابری می کند.
شیائومی می میکس ۲ اس از نظر عکسبرداری و فیلمبرداری در DXOMARK مورد تست و آزمایش قرار گرفت و امتیاز ۹۷ را به ثبت رساند. این گوشی هوشمند در بخش سخت افزار و امکانات در قامت یک پرچمدار ظاهر شده است. این شرکت به دنبال آمار فروش مناسب در بازار جهانی است و به همین خاطر بررسی دوربین شیائومی می میکس ۲ اس توسط DXOMark آنچنان ما را غافلگیر نکرد.
دوربین شیائومی می میکس 2 اسدوربین شیائومی می میکس ۲ اس در بین ۵ گوشی برتر DxOMark قرار گرفت و امتیازی مشابه با امتیاز پرچمداران بزرگی نظیر آیفون ایکس اپل و هواوی میت ۱۰ پرو کسب کرد. رتبه اول در این سرویس مربوط به گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با ۹۹ امتیاز است و پس از آن گوگل پیکسل ۲ ایکس ال با ۹۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. علاوه بر این باید بگوییم که امتیاز دوربین پرچمدار جدید شیائومی از آیفون ۸ پلاس، آیفون ۸، گلکسی نوت ۸ و گوگل پیکسل بالاتر بود.
دوربین شیائومی می میکس 2 اسدوربین دوگانه موجود در شیائومی می میکس ۲ اس دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX363 با لنز دارای دیافراگم f/1.8 و پیکسل‌های ۱٫۴ میکرومتری و سنسور ثانوی ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو که از زوم اپتیکال ۲x پشتیبانی دارد. این ترکیب توانایی مناسبی در ثبت تصاویر بوکه دارد و با تار کردن پس‌زمینه به خوبی بر روی سوژه اصلی عکس متمرکز می‌شود. این موضوع را می‌توان در نمونه تصاویر ثبت شده مشاهده کرد و عملکرد پرچمدار شیائومی در ثبت تصاویر بوکه حتی از آیفون ایکس اپل نیز بهتر است.دوربین شیائومی می میکس 2 اس
فوکوس خودکار، فلش دوگانه و تثبیت کننده اپتیکال تصاویر از دیگر ویژگی های دوربین شیائومی می میکس ۲ اس است. علاوه بر این قابلیت پردازش فریم چندگانه در دوربین دوگانه محصول، کیفیت تصاویر خروجی را بهتر کرده است و در محیط‌های کم‌نور، تصاویر با جزئیات بیشتر و بهتری ثبت می‌شوند. در بخش جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر بوکه (به کمک هوش مصنوعی) قرار گرفته است.
هر چند شیائومی نتوانست آنطور که باید و شاید در پرچم دار جدید خود تغییرات زیادی به وجود بیاورد. اما تغییرات در بخش دوربین این محصول بسیار زیاد و قابل توجه بودند و این یک قدم بزرگ برای کمپانی شیائومی است تا بتواند پرچمدارانی تولید کند که در عملکرد به رقابت با محصولات غول‌های بزرگی نظیر اپل و سامسونگ بپردازند. باید منتظر بهتر شدن شرایط باشیم.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا