اخبار

رفع بی سروصدای مشکل باتری آیفون ۶

رفع بی سروصدای مشکل باتری آیفون ۶

باتری آیفون ۶

آیا تلفن همراه آیفون ۶ شما با داشتن ۳۰ درصد باتری ناگهان خاموش می شود؟ درصورتی‌که پاسخ شما به این سوال مثبت است باید بدانید که تنها نیستید و بسیاری دیگر از کاربران نیز همین مشکل را داشته‌اند. بسیاری از کاربران اپل این مشکل غیرقابل‌چشم‌پوشی باتری آن را به شرکت مذکور اعلام کرده‌اند اما به نظر می‌رسید که هیچ جوابی برای شکایت آن‌ها وجود نداشت و اپل نیز از اعلام عمومی این اشکال خودداری می‌کرد و یا این‌که حداقل تا به امروز نسبت به آن عکس‌العمل خاصی نشان نمی‌داد.

بااین‌حال کمپانی اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که توانسته است مشکل یاد شده را در جدیدترین نسخه از iOS یعنی نسخه ۱۰٫۲٫۱ که در بیست و سوم ماه ژانویه سال میلادی جاری برای آیفون ۶ عرضه شده است حل کند. پس بنابراین اگر همچنان در پی حل مشکل خود هستید بهتر است آیفون ۶ خود را به جدیدترین نسخه iOS به‌روز کنید.

شرکت اپل در این نسخه علاوه بر حل مشکل یاد شده، توانایی خاموش و روشن شدن دستگاه بدون وصل بودن به برق را نیز ارائه کرده است. به‌این‌ترتیب اگر کاربری هنوز هم با مشکل خاموش شدن تلفن خود مواجه شد بتواند بدون اتصال به شارژر آن را دوباره روشن کند. البته لازم به ذکر است که این خاموش شدن‌های غیرمنتظره مشکلی امنیتی نیست و نیازی به نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

با این وجود بسیاری از کاربران از رویکرد جدید اپل یعنی نادیده گرفتن مشکلات و وانمود کردن به عدم وجود آن‌ها ناراضی هستند. حتی تعدادی از کاربران به خاطر درخواست هزینه ۱۵۰ دلاری تعمیر نمایشگر جند مدل آیفون به‌شدت از این شرکت ناراضی به نظر می‌رسیدند. با تمامی تفاسیر حتی اگر این روند ادامه داشته باشد نیز بازهم نمی‌توان متصور شد که هواداران دو آتشه و پر و پا قرص شرکت اپل این شرکت را تنها بگذارند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا