اخبار

رونمایی از آیفون ۸ پلاس و قابلیت های این گوشی هوشمند

رونمایی از آیفون ۸ پلاس و قابلیت های این گوشی هوشمند

آیفون 8 پلاس
سال آینده مصادف است با دهمین سالگرد جهانی شدن آیفون ، روزی که استیو جابز برای معرفی شاهکار خود پا به روی صحنه گذاشت.از این رو به نظر می رسد دهمین سالگرد رونمایی آیفون با نمایش گوشی های مدل جدید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس همراه باشد.
همانطور که در رونمایی از  آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس تفاوت های زیادی بین این دو مدل بود ،انتظار می رود برای آیفون ۸ و ۸ پلاس نیز این اتفاق رخ دهد.البته هنوز معلوم نیست که مدل ۸ پلاس به همین نام رونمایی شود یا به نام آیفون ۷S.آن چیزی که کاملا مشخص می باشد تفاوت عمده ای است که در ورژن جدید آیفون نسبت به ورژن های قبلی خواهیم دید.
شرکت اپل در طی سال های گذشته معرفی گوشی های اسمارت خود را به شهریور ماه هرسال موکول کرده است.البته تنها مدلی از آیفون که از این قانون پیروی نکرد،آیفون SE  بود اما به هر صورت به نظر می رسد که معرفی مدل جدید آیفون در شهریورماه سال ۱۳۹۶ انجام پذیرد،دقیقا یک سال پس از معرفی آیفون ۷ پلاس.
تغییرات مدل جدید آیفون
از تفاوت های عمده ای که می توان در مدل جدید آیفون نام برد،تغییر صفحه نمایش این گوشی است.اپل قصد دارد که مدل ۸ پلاس خود را با صفحه OLED با سایز اسکرین بزرگتر به بازار عرضه کند.سایز اسکرین آیفون ۸ پلاس ۵٫۵ الی ۵٫۸ اینچ تخمین زده شده است.این که چرا اپل دست به چنین تغییری می زند به دلیل درخواست بالای کاربران برای گوشی هایی با سایز صفحه بزرگتر است.
از دیگر تغییرات مدل جدید آیفون می توان به تغییر قاب پشت گوشی به صورت شیشه ای نام برد.اپل در مدل های قبلی گوشی های هوشمند خود در ظاهر دستگاه زیاد تغییری اعمال نکرده بود اما به نظر می رسد با مصادف شدن معرفی آیفون ۸ پلاس با دهمین سالگرد رونمایی از آیفون این تغییرات ظاهری بیشتر از مدل های قبلی باشد.یکی دیگر از تغییرات بهره بردن آیفون ۸ پلاس از سنجشگر اثر انگشت در سخت افزار گوشی است که احتمال می رود این سنجشگر روی صفحه نمایش قرار داده شود.
در نهایت برای دوست داران آیفون باید بگوییم که به طور قطع قیمت آیفون ۸ پلاس دست کم به اندازه آیفون ۷ پلاس و بیشتر از آن خواهد بود.چرا که تغییرات عمده ی این گوشی هوشمند ،تغییراتی هزینه بردار برای شرکت اپل خواهد بود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا