اخبار

رونمایی از پرچم‌دار ال‌جی تا ماه ژوئن به تأخیر افتاد

رونمایی از پرچم‌دار ال‌جی تا ماه ژوئن به تأخیر افتاد

بر اساس گزارش‌هایی که به‌تازگی در رابطه با کمپانی ال‌جی منتشرشده است، تلفن همراه پرچم‌دار این کمپانی که رونمایی آن به تأخیر افتاده است به‌احتمال بسیار زیاد در ماه ژوئن سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. بر اساس یکی از منابع معتبر که به‌صورت مختصر در رابطه با تلفن همراه پرچم‌دار آینده ال‌جی بانام رمزی “جودی” سخن گفت، این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی بهره‌مند خواهد شد. این صفحه‌نمایش درواقع نوع جدیدی به نام MLCD+ بوده که به دلیل پیکسل‌های بسیار ریز سفیدرنگ خود بسیار روشن‌تر بوده اما مصرف باتری آن از صفحه‌نمایش‌های ال سی دی امروزی نیز کمتر است.
همچنین در داخل این تلفن همراه هوشمند از اسنپ دراگون ۸۴۵ با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای استفاده‌شده است که در کنار کارت گرافیکی ادرنو ۶۳۰ عمل می‌کند. همچنین ۴ گیگابایت رم نیز به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این تلفن همراه در نظر گرفته‌شده است. در بدنه پشتی جودی نیز دوربین دوقلوی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 واقع‌شده است و این دستگاه از تأییدیه مقاوم بودن در برابر گردوغبار و رطوبت IP68 برخوردار است. این به معنای آن است که شما می‌توانید این دستگاه را نزدیک به ۳۰ دقیقه در عمق ۵ فوتی در آب نگه‌دارید. همچنین بلندگوهای در نظر گرفته‌شده برای این مدل نیز استریو هستند.
در سال گذشته اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ در طی قراردادی با کوالکام سهم اولین تلفن همراه هوشمند مجهز به اسنپ دراگون ۸۳۵ را از این کمپانی خریداری کرد و به همین دلیل نیز ال‌جی مجبور شد تا تلفن همراه هوشمند ال‌جی G6 خود را با اسنپ دراگون ۸۲۱ عرضه کند. بااین‌حال ال‌جی امسال با این مشکل مواجه نخواهد شد زیرا تلفن‌های همراه هوشمند خود را پس از سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس عرضه خواهد کرد و می‌تواند به‌راحتی از جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپ دراگون ۸۴۵ استفاده کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا