اخبار

رونمایی از مودم جدید سامسونگ

جالب است که بدانید سامسونگ با عرضه اکسینوز ۸۸۹۵ توانست مودم LTE 5CA را با سرعت دانلود ۱ گیگابیت بر ثانیه معرفی کند و امروز خبر از آن رسیده که این شرکت توانسته به LTE 6CA نیز دستیابی پیداکند. این به آن معنی است که سرعت دانلود مودم جدید سامسونگ ۱٫۲ گیگابیت در ثانیه خواهد بود.
سامسونگ و انریتسو توانستند با همکاری یکدیگر به تولید LTE CAt18 و مودم ۶CA برسند. باید اشاره کنیم که انریسو یک شرکت ژاپنی ارائه‌دهنده‌ی خدمات اندازه‌گیری سرعت ارتباطات مخابراتی است. با افزایش ۲۰ درصدی سرعت دانلود در مودم جدید سامسونگ، کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند یک فیلم کامل تمام اچ‌دی را فقط در ۱۰ ثانیه دانلود کنند یا از تماس‌های تصویری باکیفیت و پایداری بالاتر و بدون قطعی‌ لذت ببرند.
ویژگی CAا(Carrier Aggregation) چندین مورد از اجزای اپراتورها را با پهنای باند مختلف ترکیب می‌کند تا در نتیجه، سرعت انتقال داده‌ها بهبود پیدا کند. تکنولوژی جدید ۶CA در مقایسه با نسل قبلی این فناوری یعنی ۵CA، داده‌ها را با سرعت بیشتری انتقال می‌دهد و علاوه بر این، ارتباطات در فناوری جدید مورد بحث پایداری بیشتری دارند. شرکت سامسونگ همچنین مودم جدید ال‌تی‌ای خود را به طرح‌های ۴×۴ MIMO و ۵۶ QAM مجهز کرده است تا سرعت انتقال داده‌ها به حداکثر میزان ممکن برسد.
بر این اساس مودم جدید سامسونگ تا اواخر سال جاری میلادی معرفی و به احتمال قوی در سامسونگ گلکسی S9 استفاده خواهد شد.بر اساس برخی از شایعات، این پردازنده‌ی جدید احتمالا اکسینوس ۹۸۱۰ نام خواهد گرفت. فبلت هوشمند گلکسی نوت ۸ در ۲۳ آگوست (یکم شهریور) رسما معرفی خواهد شد، ولی این موضوع از قبل تأیید شده که پردازنده‌ی این گوشی، اکسینوس ۸۸۹۵ است. سامسونگ همچنین با استفاده از فرآیند ۱۰ نانومتری در حال ساخت دو تراشه‌ی جدید اکسینوس ۷۸۸۵ و اکسینوس ۹۶۱۰ است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا