اخبار

زمان رونمایی گلکسی Note 6 سامسونگ مشخص شد

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ فبلت گلکسی Note 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 6) خواهد بود. در تازه‌ترین شایعات و اخبار پیرامون این فبلت، ایوان بلس افشا کننده‌ی معروف دنیای گوشی‌های هوشمند اعلام کرده است که احتمالاً این محصول در ۲۵ مرداد رونمایی خواهد شد.
فبلت گلکسی Note 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 6) پرچم‌دار بعدی گوشی‌های هوشمند این غول کره‌ای است. این گوشی هوشمند معمولاً طبق روال سال‌های گذشته باید ماه جولای معرفی می‌شد؛ اما آخرین شنیده‌های ما حاکی از آن است که برای دیدن آن باید تا اواسط تابستان صبر کنید.
Evan Blass با انتشار یک پست در حساب توییتر خود تاریخ ۲۵ مرداد ماه را برای این رونمایی اعلام کرده است. ظاهراً همین‌طور خواهد بود و با توجه به عدم فعالیت‌های تبلیغاتی سامسونگ احتمالاً تاریخ منتشر شده توسط بلس درست باشد.
تا به امروز شایعات زیادی پیرامون گوشی گلکسی Note 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 6) منتشر شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تا چند مدل مختلف را از این فبلت عرضه کند که یکی از آن‌ها مجهز به صفحه نمایش خمیده بوده و دیگری مدل لایت است که در میزان رم و رزولوشن صفحه نمایش عملکرد متفاوتی خواهد داشت.
تحلیلگران معتقدند که قلب تپنده این محصول را می‌تواند یک تراشه معرفی نشده‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ و یا یک تراشه‌ی اگزینوس ساخت سامسونگ تشکیل دهد. هرچند که در ماه‌های پیش رو شاهد درز اخبار و اطلاعات تازه‌تری از فبلت گلکسی Note 6 سامسونگ خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا