اخبار

زمان شروع پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت ۸ در ایران مشخص شد!

طبق آخرین اخبار رسمی سامسونگ، پیش فروش گلکسی نوت ۸ در ایران از تاریخ ۲۵شهریور فقط در وب سایت دیجی کالا انجام می شود و برای ۵ روز آن را ادامه میابد. همچنین به مشتریانی که این پیش خرید را انجام دهند یک دستگاه Samsung DeX Station نیز هدیه داده می شود. دستگاه های پیش خرید شده از تاریخ ۸ مهر تا ۲۶ مهر به مشتریان خواهد رسید در صورت تغییر این بازه زمانی در سایت اطلاع رسانی می شود.
این گوشی به صورت رسمی نیز از تاریخ ۱۸ مهر در ایران عرضه خواهد شد و مشتریان می توانند از این تاریخ به صورت رسمی نوت ۸ خود را از نمایندگی های رسمی سامسونگ خریداری کنند.
سامسونگ انتظار دارد که پیش فروش این گوشی خیلی داغ باشد و مشتریان زیادی برای پیش خرید بیایند. به هر صورت نوت ۸ پس از دو سال اولین گوشی نوت است که به بازار می‌آید. احتمالا شروع قیمت گلکسی نوت ۸ رقمی بین ۳ تا ۳/۵ میلیون خواهد بود.
 
زمان شروع پیش فروش سامسونگ گلکسی نوت 8 در ایران مشخص شد!
 
گلکسی نوت ۸ جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ از سری نوت است. گلکسی نوت ۸  دارای نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) مجهز به تکنولوژی Super AMOLED و سایز صفحه ۶/۳ اینچ با رزولوشن +Quad HD دارد. این گوشی دوربین دوتایی جدیدی دارد که مجهز به لرزشگیر اپتیکال است. حالا در نوت ۸ قلم S Pen قابلیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. گلکسی نوت ۸ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است و دارای باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت است که از تکنولوژی شارژ بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کند. در Note 8 با داشتن ۶ گیگابایت رم، پردازنده ۱۰ نانومتری و حافظه قابل افزایش (تا ۲۵۶ گیگابایت) قدرت کافی برای مرور اینترنت، استریم، بازی و چند کار هم زمان را در اختیار خواهید داشت. گوشی جدید سامسونگ با اندروید ۷٫۱٫۱ عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا