اخبار

به زودی بلک بری ضد آب رونمایی خواهد شد

در آخرین خبری که از سوی شرکت بلک بری منتشر شده نشان می دهد که آخرین گوشی آن ها یک گوشی بدون کیبورد فیزیکی با قابلیت ضد آب خواهد بود که به زودی رونمایی خواهد شد. براساس گزارش انگجت، تی‌سی‌اِل در ماه اکتبر سال جاری میلادی گوشی‌های هوشمندی را با برند بلک‌بری نظیر Z10 و storm یا Thunder راهی بازار خواهد کرد.
باید توجه داشت که قبل از این نیز گوشی های DTEK 50 , 60 هر دو بدون کیبورد فیزیکی بوده اند اما تفاوت عمده که این گوشی با سری قبل خواهد داشت استفاده از استاندارد IP68 یعنی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود. هرچند جزئیات زیادی در مورد محصولات آینده بلک‌ بری ارائه نشده، اما طبق شنیده‌ها این محصولات در حالت استفاده معمولی عمر باتری ۲۶ ساعته را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. به گفته‌ی فرانسوا ماهیو از تی‌سی‌اِل، عمر باتری بالا در کنار پشتیبانی از گواهی IP67 را باید مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی‌‌های هوشمند خواند. تی‌سی‌اِل در نظر دارد تا مشتریان گوشی‌های جان سختی را که باید در سفر به یاری کاربران آید را مورد هدف قرار دهد.
مدیران شرکت TCL بر این باورند که با عرضه این گوشی به بازار بسیاری از کاربران گوشی های مطرح دنیا به سمت آن کشیده خواهند شد. با توجه به آموخته‌ها و دانش بلک‌بری در خصوص امنیت، تی‌سی‌اِل امن‌ترین گوشی اندرویدی را راهی بازار خواهد کرد.
با وجود فروش خوبی که بلک بری پریو داشت، باید انتظار داشته باشیم که گوشی های جدیدی که از سوی TCL با برند بلک بری در سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد. با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد تی‌سی‌اِل در پی فروش میلیونی گوشی‌های هوشمندی است که در نظر دارد تا در ماه‌های آینده راهی بازار کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا