اخبار

سریع ترین اس دی کارت جهان توسط سونی معرفی شد

اس دی کارت ها در حد رقابت با کارت‌های XQD و CFast 2.0 نیستند ، اما سونی برای فعالیت در زمینه‌ی تولید کارت‌های اس‌دی یک گام به جلو برداشته است. این شرکت از سریع‌ترین کارت حافظه‌ی اس‌دی جهان با نام SF-G رونمایی کرد.
این کارت در ظرفیت های  ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی تولید می‌شوند و همگی از سرعت خواندن و نوشتن یکسانی بهره می‌برند. نکته‌ی جالب در مورد این کارت‌های کوچک، سرعت بالای آن‌ها است. سرعت خواندن اطلاعات این اس‌دی کارت‌ها ۳۰۰mbps و سرعت نوشتن اطلاعات در آن‌ها ۲۹۹mbps اعلام شده است. اگر دوربین شما از UHS-II پشتیبانی کند، می‌توانید از سرعت بالای نوشتن و خواندن داده‌ در این کارت‌های اس‌دی به‌منظور ثبت فیلم‌هایی با کیفیت ۴K و استفاده‌های سنگین دیگر بهره ببرید.
سونی همچنین این کارت ها را ضد آب، ضد شوک و ضد اشعه‌ی ایکس ساخته و در برابر تغییرات دمای محیط اطراف مقاومت دارند. همچنین اگر کارت‌های SF-G خراب شوند امکان بازیابی یک سری از اطلاعات موجود روی آن‌ها با استفاده از نرم‌افزار مخصوص سونی وجود دارد.
هنوز در مورد قیمت کارت‌های اس‌دی جدید سونی اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است؛ اما این نوع کارت‌ها از ماه مارس به بازار عرضه خواهند شد و کارت‌خوان جدید سونی نیز مدت کوتاهی پس از آن و از ماه آوریل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
اس دی کارت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا