اخبار

سنسور دوربین سونی IMX398 در OnePlus 5 مورد استفاده قرار می گیرد

سنسور سونی IMX 398 و اندازه‌ی پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر امکاناتی است که برای دوربین گوشی OnePlus 5 در نظر گرفته شدهاست. این اطلاعات در یک پوستر در وبسایت Redit منتشر شده است. منتشرکننده‌ی این پوستر در حالی مدعی صحت این اطلاعات شده که از انتشار هرگونه اثبات برای این ادعا خودداری کرده است. در هر صورت این وب‌گاه در پی اضافه کردن جزئیاتی در تأیید این خبر و اثبات آن است. یکی دیگر از این خبرها تأیید استفاده‌ی سنسور دوربین گوشی هوشمند اوپو R9s برای وان پلاس ۵ است. همان‌طور که می‌دانید، اوپو R9s از سنسور سونی IMX 3988 در دوربین اصلی خود بهره‌مند است.
در بنچمارک ها نیز دوربین وان پلاس ۵ یک نمونه‌ی ۱۶ مگاپیکسلی قید شده بود. هر چند دوربین پرچم‌دار قبلی وان پلاس یعنی وان پلاس ۳T نیز ۱۶ مگاپیکسلی است؛ اما از سنسور  سونی IMX 298 استفاده می‌کند. از سوی دیگر سایز پیکسل سنسور دوربین وان پلاس ۳T نیز ۱.۱۲ میکرومتر است و قبل از عرضه‌ی این محصول نیز شایعه‌ی استفاده از سنسور سونی IMX 398 در وان پلاس ۳T وجود داشت.
جالب ترین مساله در مورد دوربین این گوشی، آن است که این گوشی از دوربین ۲ تایی استفاده می کند.  برخی‌ خبرها و تصاویر مدعی هستند که دوربین دوگانه این گوشی هوشمند چینش عمودی خواهد داشت؛ اما در برخی دیگر این چینش به‌صورت افقی بیان شده است.
فارغ از مشخصات ظاهری و فنی دوربین پرچم‌دار جدید وان پلاس، تقریبا در دیگر مشخصات این گوشی هوشمند اتفاق نظر وجود دارد و در آخر نیز بنچمارک Antutu مهر تأییدی بر این جزئیات زده است.
این گوشی نیز یکی دیگر از گوشی هایی است که بعد از گلکسی S8 از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و با اندروید ۷٫۱٫۱ مجهز شده است.
به نظر شما OnePlus 5 گوشی مناسبی برای عکسبرداری است؟
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا