اخبار

شیائومی ردمی ۳ ایکس به طور رسمی در چین معرفی شد

همانطور که میدانید دیروز کمپانی  Xiaomi گوشی هوشمند جدید خود را با نام  Xiaomi Redmi 3S با یک چیپست کوالکوم اسنپدراگون ۴۳۰ و یک باتری ۴۱۰۰ میلی امپر بر ساعتی رونمایی کرد. هنوز ۲۴ ساعت از این رویداد نگذشته بود که شیائومی یکی دیگر از گوشی های هوشمند خود را وارد بازار رقابت کرد.
Xiaomi Redmi 3X شبیه به ردمی ۳ اس میباشد و تنها در موضوعاتی مانند طراحی؛ ویژگی ها، و مشخصات دارای تغییرات جزئی میباشد. اولین تفاوت شایان به ذکری که در مورد این گوشی میتوان ذکر کرد این است که این گوشی قرار است به طور منحصر بفرد در اختیار شبکه ی Unicom در چین باشد، اما بر خلاف ان ردمی ۳ اس در تمامی شبکه ها پشتیبانی خواهد شد.
تفاوت دوم که در مورد این دو گوشی میتوان ذکر کرد در مورد ترکیب رنگ میباشد که در این مورد، ردمی ۳ اس در رنگهای خاکستری تیره، نقره ایی، و طلایی عرضه خواهد شد در حالی که ردمی ۳ ایکس در رنگهای طلایی و نقره ایی ظاهر خواهد شد. تفاوت سوم نیز در تعداد نسخه ها خواهد بود که ردمی ۳X در یک نسخه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی خارجی قابل ارتقاء همراه خواهد شد در حالی که ردمی ۳S با دو نسخه همراه شده بود. قیمت ارائه شده برای این گوشی نیز در حدود ۱۳۶ دلار بیان شد است .
 
شیائومی ردمی 3 ایکس به طور رسمی در چین معرفی شد.
این دو گوشی در قسمت وزن نیز با هم تفاوت دارند ردمی ۳ اس با ۱۴۴ گرم و ردمی ۳ ایکس با ۱۴۶ گرم طراحی شده است. این گوشی از نظر ابعاد نیز در حدود ۱۳۹٫۷×۶۹٫۷×۸٫۵ میباشد . در قسمت نمایشگر نیز با صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت اچ دی همراه است ، قلب گوشی نیز توسط چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ قدرت میگیرد. علاوه بر ان وجود باتری ۴۱۰۰ میلی امپر بر ساعتی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت PDAF و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور اثر انگشت در پنل پشتی تایید شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا