اخبار

شیائومی گوشی جدید با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ تولید می کند

به تازگی نام شیرون بر سر زبان ها افتاده و به نظر می رسد که شیائومی گوشی جدید را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ وارد بازار خواهد کرد . این گوشی دارای صفحه نمایش ۵٫۶ اینچی می باشد و نسبت تصویر آن ۱۶:۹ خواهد بود.
اگرچه صفحه نمایش این گوشی فاقد رزولوشن کیو‌ اچ‌دی است؛ اما بقیه مشخصات بر پرچم‌دار بودن این محصول دلالت دارند. چرا که این گوشی دارای قلب تپنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم است. در مورد حافظه‌ی داخلی نیز شیائومی دست و دل بازی به خرج داده و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته است. این گوشی ممکن است نسل جدید گوشی Mi Note موسوم به Mi Note 3 باشد. پیش از این پیش‌بینی شده بود این گوشی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ عرضه شود، اما ممکن است شیائومی در پاسخ به انتظارات کاربران پردازنده‌ی به مراتب قوی‌تر اسنپدراگون ۸۳۵ را در سینه‌ی این گوشی جای داده باشد.
دوربین های این گوشی نیز ۱۲ و ۵ مگاپیکسل هستند که  دوربین ۱۲ مگاپیکسلی می تاند با کیفیت ۴K فیلمبرداری کند.
شیرون به نسخه‌ی ۷.۱ اندروید نوقا مجهز است که احتمالا با نسخه‌ی ۹ رابط کاربری اختصاصی شیائومی موسوم به MIUI همراه خواهد شد. احتمالا بخش زیادی از حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی به سیستم عامل اختصاص یافته است به‌طوری که به‌نظر می‌رسد حافظه‌ی آزاد باقی‌مانده حدود ۲۱۸ گیگابایت باشید. نام نهایی این گوشی مشخص نیست؛ اما در کنار Mi Note 3 اسامی نظیرMi 6 Plus، Mi 6c و Redmi Pro 2 در میان گزینه‌های احتمالی هستند.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا