اخبار

شیائومی گوشی ارزان قیمتی با نام Mi 8 SE را در کنار Mi 8 معرفی خواهد کرد

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به رویداد بزرگ شیائومی در شنزن چین باقی مانده است٬ تیزر رسمی کمپانی شیائومی که خبر از معرفی و رونمایی از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام Mi 8 SE را دارد٬ منتشر شد. برای آشنایی بیشتر با این محصول شیائومی با موبایلستان همراه باشید.
بنابر پوستر رسمی منتشر شده‌ی شیائومی٬ Mi 8 SE از طراحی بریدگی بالای صفحه نمایش بهره می‌برد و در واقع  شباهت زیادی به Mi Mix 2S دارد. بجز بریدگی بالای صفحه نمایش که محل قرار گیری سنسورهاست٬ حاشیه پایین صفحه نمایش هم باریک‌تر از سری Mi Mix است. این گوشی هوشمند که در کنار شیائومی می ۸ معرفی خواهد شد٬ قیمتی پایین‌تر از آن خواهد داشت.

Mi 8 SE

مشخصات گوشی Mi 8 SE :

زمان عرضه دو گوشی جدید شیائومی همزمان و از هفته‌ی دوم ژوئن آغاز می‌شود. با توجه به پوستر رسمی شیائومی و تصاویر متعددی که از این گوشی هوشمند فاش شده است می‌توان به برخی از مشخصات ظاهری و فنی آن پی برد:
همانطور که پیش تر گفتیم٬ طراحی ظاهری این گوشی بسیار شبیه به Mi Mix 2S است که حالت مستطیلی بیشتری به خود گرفته است٬ در پنل پشتی دستگاه هم اسکنر اثر انگشت در مرکز قاب پشتی قرار گرفته و چینش دوربین‌ها به صورت عمودی است. چینش عمودی دوربین‌ها مانند گوشی پرچمدار Mi 8 است و احتمالا مانند Mi 8 این گوشی ارزان قیمت هم به سیستم عامل اندروید ۸.۱ و رابط MIUI 10 مجهز شده است.
قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند یک تراشه چیپ اسنپ دراگون ۷۱۰ است. این تراشه ۱۰ نانومتری از هوش مصنوعی AI پشتیبانی می کند و احتمالا یک رم ۶ یا ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی برای Mi 8 SE در نظر گرفته شده است. احتمالا این نسخه ارزان قیمت جدید شیائومی به سنسور تشخیص چهره مجهز نشده است..
Mi 8 SE
دوربین اصلی این گوشی هوشمند میان رده از نوع دوربین دوگانه است که نوع سنسورهای آن مشخص نیست و احتمالا یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی یکی از سنسورهای دوربین اصلی باشد ولی می‌دانیم که شیائومی از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در این دستگاه استفاده کرده که با فلش LED همراه است.
نکته جالب درباره این گوشی٬ انتخاب پسوند SE برای آن است که به نوعی یک تقلید هوشمندانه از iphone SE محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا