اخبار

صفحه پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ لایت در وب سایت سامسونگ آشکار شد

شرکت سامسونگ در حال حاضر روی گوشی‌های هوشمند مختلفی مشغول به کار بوده و در این بین باید به گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت اشاره کرد. دو مدل پرچمدار اقتصادی که کمپانی کره‌ای آن را برای افرادی با بودجه محدود در دست توسعه دارد.

پس از انتشار شایعات بسیار به تازگی اطلاعات جدیدی مربوط به گلکسی اس ۱۰ لایت فاش شده است. به تازگی صفحه پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ لایت با شماره مدل SM-G770F/DS در وب سایت فرانسوی سامسونگ رویت شد.

گلکسی اس ۱۰ لایت سامسونگ در نزدیکی معرفی

پیش از این FCC ایالات متحده تاییدیه‌ای را به گلکسی اس ۱۰ لایت داد و انتظار داریم بزودی معرفی شود. از مشخصات کلیدی آن باید به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ با حافظه رم ۸ گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه ۱۲/۴۸/۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره داشت.

به نظر می‌رسد گلکسی اس ۱۰ لایت در کنار گلکسی نوت ۱۰ لایت معرفی خواهد شد. بنابراین باید منتظر ماند تا در موعد مقرر شرکت کره‌ای برنامه‌ای برای رونمایی دیوایس جدید خود داشته باشد.

شایان ذکر است که تلفن هوشمند گلکسی اس ۱۰ لایت ممکن است با نام دیگری چون گلکسی A91 یا A81 راهی بازارهای مختلف شود. همان برنامه‌ای که هواوی همیشه برای اسمارتفون‌های خود در نظر می‌گیرد.


مطالب مرتبط:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا