اخبار

طرحی آیفون ۷ بدون جک ۳.۵ میلیمتری هدفون خواهدبود

مدتی است که شایعه شده ، کمپانی اپل به منظور باریک تر ساختن آیفون ۷ ، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را از این گوشی حذف کرده است.بر همین اساس به تازگی یک طرح مفهومی از آیفون ۷ منتشر شده که نشان می دهد آیفون بدون جک هدفون چه شکلی خواهد بود.
یکی از طراحان مطرح دنیای تکنولوژی به نام Eric Huismann ، با ارائه‌ی یک طرح مفهومی از آیفون ۷، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از این دستگاه حذف و شکلی جدید از این گوشی‌هوشمند را پیش روی کاربران قرار داده است . همانطور که در تصویر بالا ( تصویر ابتدای مطلب ) مشاهده می‌کنید، ضخامت نهایی این گوشی، کمتر از چیزیست که همیشه دیده‌ایم.
تصاویری که توسط Huismann طراحی شده نه تنها پورت هدفون را حذف کرده بلکه به وضوح توانسته دکمه هوم را به یک دکمه مسطح تغییر دهد تا بتواند ساختار اصلی تاچ سه بعدی را شبیه سازی کند. همچنین این تصویر رندر شده یک جفت هدفون ایرپاد را نیز به تصویر کشیده که با هیچ کابلی به گوشی متصل نشده اند و قرار است از طریق بلوتوث به آیفون۷ متصل شوند.
آیفون نسل فعلی هم اکنون نیز بسیاز نازک است و کاربران را به این فکر فرو می برد که آیا واقعا لازم است که آیفون بعدی از این هم نازک تر شود؟ آن هم به قیمت از دست رفتن پورت محبوبی مانند خروجی استاندارد هدفون جک ۳.۵ میلیمتری؟
احتمالا برای جبران کمبود این پورت؛ اپل تبدیل کننده هایی را همراه با آیفون عرضه کند که هدفون های با خروجی استاندارد جک ۳.۵ میلیمتری را به پورت لایتنینگ اپل متصل کند و یا اینکه هدفون های مخصوص این پورت را به کار گیرد و از این طریق کاربران را مجبور به خرید هدفون های مخصوص آیفون بنماید.
منبع: UberGizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا