اخبار

عرضه غیر رسمی تلفن‌های گلکسی A8 و گلکسی A8+ در ایالات‌متحده

عرضه غیر رسمی تلفن‌های گلکسی A8 و گلکسی A8+ در ایالات‌متحده

ماه گذشته، کمپانی خوش نام سامسونگ عرضه تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی A8 و گلکسی A8+ سال ۲۰۱۸ را در برخی از بازارهای جهان آغاز کرد و البته درزمینهٔ عرضه این دو دستگاه در ایالات‌متحده چیزی اظهار نکرد. اصحاب رسانه درباره این امر از سامسونگ پرسش گردند اما جوابی که دریافت کردند این بود که کمپانی سامسونگ درباره عرضه سری جدی A8 در کشورهای جدید اطلاعاتی در دست ندارد.
البته کاربران می‌توانند این تلفن‌های همراه هوشمند را از طریق فروشنده‌های سوم شخص در آمازون یا ای بی تهیه کنند اما با این کار گارانتی آمریکایی آن را دریافت نخواهند کرد. خوشبختانه برای کسانی که به خرید این دو تلفن همراه هوشمند علاقه‌مند هستند برخی از فروشنده‌ها این تلفن های همراه را با یک سال گارانتی برای ایالات‌متحده به فروش می‌رسانند. قیمت در نظر گرفته‌شده از سوی این فروشندگان برای گلکسی A8 رقم ۴۷۹٫۹۹ دلار و برای گلکسی A8+ رقم ۵۲۹٫۹۹ دلار بوده است. هردوی این دستگاه‌ها به‌صورت آنلاک در اختیار کاربر قرار می‌گیرند و البته فقط با اپراتورهای آمریکایی AT&T و T-Mobile سازگار خواهند بود. همچنین تنوع رنگ دستگاه‌های گلکسی A8 و گلکسی A8+ نسخه ۲۰۱۸ تنها به سه رنگ سیاه، طلائی و خاکستری ارکیده‌ای محدود می‌شود.
لازم به ذکر است که نسخه جدید تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی A8 و مدل A8+ اولین تلفن‌های همراه میان رده سامسونگ هستند که با صفحه‌نمایش Infinity Display و در نسخه‌های ۵٫۶ و ۶ اینچی عرضه می‌شود. طراحی آن‌ها بسیار مدرن است و از لبه‌های خمیده بهره‌مند هستند اما لبه‌های صفحه‌نمایش AMOLED این دو دستگاه که با رزولوشن ۱۰۸۰ x 2220 پیکسل عرضه‌شده است، خمیده نیست. این دو دستگاه با رم ۴ و ۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و قابلیت‌هایی نظیر مقاوم بودن در برابر آب و باتری قوی از دیگر نقاط مثبت این دو تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا