اخبار

عرضه پیکسل ۲ ایکس ال با یک ماه تاخیر روبرو شد

فردا روز موعود برای رونمایی از گوشی های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال خواهد بود. اما خبر جدیدی از پیکسل ۲ درز کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، پیکسل ۲ گوگل دو هفته پس از رونمایی این گوشی در تاریخ ۱۹ اکتبر راهی بازار خواهد شد، اما پیکسل ۲ ایکس ال در ۱۵ نوامبر و تقریبا یک ماه پس از رونمایی این گوشی هوشمند راهی بازار خواهد شد.
همانطور که می دانید سال گذشته پیکسل و پیکسل ایکس ال در تاریخ ۵ اکتوبر رونمایی و ۲۰ اکتوبر وارد بازار شدند، اما امسال آن چیزی که مشخص است تاخیر در عرضه پیکسل ۲ ایکس ال است. با توجه به اطلاعات ارائه‌شده، به نظر می‌رسد گوگل در پی آن است تا بتواند به تقاضای ایجادشده برای این گوشی به‌صورت مناسبی پاسخ دهد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که به نظر می‌رسد پیکسل ۲ ایکس ال پرچم‌دار اصلی گوگل در سال ۲۰۱۷ است. سال گذشته نیز گوگل برای تأمین نیاز بازار به پیکسل ایکس ال با مشکلاتی روبه‌رو شدکه به نظر می‌رسد تأخیر ایجادشده برای پوشش دادن این مشکل است.
با توجه به اینکه اپل، آیفون ۱۰ را در تاریخ ۳ نوامبر راهی بازار می‌کند، تأخیر تعیین‌شده برای عرضه‌ی پیکسل ۲ ایکس ال را باید به ضرر غول جستجو خواند؛ چراکه به‌نوعی آیفون ۱۰ زودتر راهی بازار شده است و می‌تواند در روند فروش پیکسل ۲ ایکس ال گوگل تأثیرگذار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا