اخبار

فیل اسپنسر از برنامه های تیم اکس باکس برای E3 2016 رضایت دارد

تا برگزاری همایش E3 2016، یعنی بزرگترین گردهمایی گیمرها و کمپانی های بازی سازی تنها دو ماه باقی مانده و مایکروسافت و تیم اکس باکس مثل همیشه در آن حضور خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که کمپانی ردموندی، چه برنامه هایی برای این همایش دارد اما به نظر می رسد که فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس از برنامه های تیم خود رضایت داشته باشد.
 
اسپنسر روز گذشته در اکانت توییتر خود نوشت: «امروز بررسی برنامه های E3 عالی بود. همه تیم ها کاری فوق العاده انجام داده اند. [تیم اکس باکس] تیمی الهام بخش است.»
 
اگر قرار باشد حدس بزنیم، بدون شک مایکروسافت روی یکپارچه سازی دو پلتفرم اکس باکس وان و ویندوز ۱۰، مانور بسیار زیادی خواهد داد. علاوه بر این، می توان انتظار داشت که بازی های Gears of War 4 ،Halo Wars 2 ،Recore و چند آی پی جدید در طی کنفرانس خبری مایکروسافت به نمایش در بیایند. اما همانند سال گذشته، معرفی نسخه جدید سری بازی Call of Duty از سوی مایکروسافت معرفی نمی شود و این مهم به سونی واگذار شده است.
 
سونی با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی، قراردادی جدید با اکتیویژن امضا کرد که تقریبا همان مفاد قرارداد پیشین مایکروسافت و اکتیویژن در آن به چشم می خورد. این یعنی تمام محتویات اضافه عناوین جدید Call of Duty، در انحصار زمانی پلی استیشن ۴ خواهند بود و دارندگان این کنسول، حدود یک ماه زودتر به آن ها دسترسی خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که Call of Duty بعدی چه نام دارد، اما شایعات خبر از عرضه Ghost 2 و یا سری بازی متفاوتی به نام Bloodlines می دهند.
 
در نهایت نیز باید خاطر نشان کرد که احتمالا، این اولین مراسم E3 باشد که مایکروسافت در آن علاوه بر صحبت درباره کنسول نسل هشتمی اش، زمانی را به پی سی گیمرها اختصاص خواهد داد و عناوینی برای ویندوز ۱۰ نیز معرفی خواهد کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا