اخبار

قابلیت جدید مایکروسافت در اپلیکیشن‌های موبایلی Word و Excel

مایکروسافت نسخه موبایلی نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint خود را برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید به‌روز کرد و قابلیت‌های جدید به آنها افزود.
به گزارش  ایتنا  از جی‌اس‌ام آرنا، برای این نرم‌افزارهای موبایلی قابلیت جدیدی با نام Tell Me ارائه شده است که به کاربران کمک می‌کند به آسانی آنچه را که به دنبالش هستند، پیدا کنند. این قابلیت می‌تواند در قالب یک بخش از اپلیکیشن یا به صورت مجزا در فعالیت‌های موبایلی مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
البته باید توجه داشت که Tell Me یک قابلیت کاملا جدید محسوب نمی‌شود. شرکت مایکروسافت چند سال قبل این سرویس را در مجموعه نرم‌افزاری اینترنتی Office Online عرضه کرده بود و هم اکنون آن را از طریق اپلیکیشن‌های اندرویدی در اختیار کاربران می‌گذارد.
کاربران اندرویدی هم‌اکنون می‌توانند با کلیک روی حباب آبی رنگی که در قسمت بالا و سمت راست هر یک از این اپلیکیشن‌ها ارایه شده است، قابلیت مذکور را فعال کنند.

مایکروسافت به جز ارائه قابلیت دستیار جست‌وجوگر در نسخه جدید اپلیکیشن‌های خود، برای کاربران اندرویدی که از Word و Excel استفاده می‌کنند برخی سرویس‌های دیگر را هم ارائه کرد.
در این به‌روزرسانی علاوه بر تغییر شکل ظاهری اپلیکیشن‌های کاربردی مایکروسافت، حفره‌های نرم‌افزاری نیز درآنها برطرف شد.

منبع : ایتنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا