اخبار

قیمت آیفون ۷ پرو توسط شبکه اجتماعی Weibo اعلام شد

یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که بسیاری مشتاق دانستن آن در مورد آیفون ۷ هستند، قیمت این محصول است. مدل جدید ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد و قیمت مدل‌های بالاتر آن حداقل ۱۰۰ دلار بیشتر است. در برخی از شایعه‌ها گفته شده که آیفون ۷ پرو امسال در مدل‌های بهبودیافته‌ای از نظر حافظه ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد.
یکی از فاش‌کننده‌های وب‌سایت Weibo بر این باور است که قیمت تمامی مدل‌های مختلف آیفون‌های امسال را می‌داند و به همین دلیل اقدام به انتشار لیستی از این اطلاعات کرده است. ظاهرا آیفون ۷ در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. هر دو مدل آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ پرو در مدل‌های ۳۲ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود و البته مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن‌ها نیز در دسترس قرار می‌گیرد.
در جدول زیر می‌توانید مقایسه‌ای بین قیمت آیفون‌ ۶ اس و آیفون‌های امسال اپل را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این محصول در حال حاضر در مدل‌های ‍۱۶ و ۶۴ و ۱۲۸ ارائه شده است.
 

دستگاه مدل پایه مدل میانه مدل بالا
آیفون ۶ اس ¥۵۲۸۸ ¥۶۰۸۸ ¥۶۸۸۸
آیفون ۷ ¥۵۲۸۸ ¥۶۰۸۸ ¥۷۰۸۸
آیفون ۶اس پلاس ¥۶۰۸۸ ¥۶۸۸۸ ¥۷۷۸۸
آیفون ۷ پلاس ¥۶۰۸۸ ¥۶۸۸۸ ¥۷۸۸۸
آیفون ۷ پرو ¥۷۰۸۸ ¥۷۸۸۸ ¥۸۸۸۸

 
به یاد داشته باشید که این اطلاعات مربوط به بازار چین هستند و ممکن است در قیمت جهانی این محصول تغییرات کوچکی وجود داشته باشد. در بازار آمریکا افراد به دنبال قیمتی بین ۸۲۰ تا ۱۳۵۰ دلار هستند و در مورد آیفون ۷ پرو انتظار می‌رود قیمت ۱۰۸۰ دلار باشد.
در نهایت بنا به اعلام منبع چینی این خبر احتمالا مدل ۳۲ گیگابایتی آیفون ۷ پرو قیمتی حدود ۸۴۹ دلار خواهد داشت.
 

منبع pocketnow
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا