اخبار

قیمت اکسپریا ایکس پرفورمنس در اروپا مشخص شد

همان‌طور که می‌دانید کمپانی سونی در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ از گوشی‌های جدید خود به نام‌های اکسپریا ایکس (Xperia X)، اکسپریا ایکس اِی (Xperia XA) و اکسپریا ایکس پرفورمنس (Xperia X Performance) رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد قیمت اکسپریا ایکس پرفورمنس در اروپا مشخص شده است.

قیمت اکسپریا ایکس پرفورمنس در اروپا ۶۹۹ یورو خواهد بود

سونی در حال حاضر پیش فروش دو گوشی اکسپریا X و اکسپریا XA را شروع کرده و به نظر می‌رسد نوبتی هم که باشد نوبت مدل پرفورمنس است که اطلاعات بیشتری در مورد عرضه و قیمت آن بدانیم.
در حال حاضر می‌توان اکسپریا X Performance را در کشورهای فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا و سودان پیش خرید کرد. قیمت اکسپریا ایکس پرفورمنس در اروپا ۶۹۹ یورو بوده و به نظر می‌رسد در آمریکا نیز به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش رسیده و با رنگ‌بندی‌های سفید، سیاه، طلایی لیمویی و رز طلایی (صورتی) عرضه شود.
هرچند به نظر نمی‌رسد که قبل از جولای شاهد عرضه‌ی این گوشی باشیم در حالی که احتمال دارد دو گوشی اکسپریا ایکس و ایکس ای در ماه مه عرضه شوند (اواخر اردیبهشت – اوایل خرداد).
شاید قیمت اکسپریا ایکس پرفورمنس با مدل ایکس آن تفاوت زیادی داشته باشد؛ اما این تفاوت در عملکرد نیز خود را نشان می‌دهد زیرا مدل پرفورمنس همان‌طور که از اسم آن مشخص است از قدرت و عملکرد بالایی برخوردار است.
در زیر قاب اکسپریا پرفورمنس از یک تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده که توانسته قدرت و عملکرد بالای خود را در گوشی‌هایی که از این تراشه در آن‌ها استفاده شده است نشان دهد و این در حالی است که اسنپدراگون ۶۵۰، چیپستی است که به اکسپریا ایکس قدرت می‌دهد.
هر سه‌ی این گوشی‌ها که طبیعتا برای طرفداران هندست‌های سونی ارزش خرید بالایی خواهند داشت قرار است به‌زودی عرضه شوند.
منبع :Phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا