اخبار

لپتاپ ۱۴ اینچی Aero معرفی شد

دیروز لپتاپ گیمینگ ۱۴ اینچی Aero معرفی شد. این لپتاپ کاملا مخصوص حرفه ای ها ساخته شده و دارای دو درگاه M2 و تاندربولت است. اضافه شدن درگاه یو‌اس‌بی نوع C که از استاندارد تاندربولت ۳ هم پشتیبانی می‌کند، پهنای باندی معادل ۴۰ گیگابیت بر ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این درگاه در کنار دو درگاه دیگر HDMI و mini-DisplayPort به کاربر این امکان را می‌دهد که به‌طور همزمان، سه نمایشگر با دقت ۴K را به Aero 14 متصل کند. شکاف M.2 اضافه شده هم از حافظه‌های SATA و NVMe PCIe 4x از نوع ۲۲۸۰ پشتیبانی می‌کند؛ یعنی این شکاف به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند سریع‌ترین حافظه‌های اس‌اس‌دی را به لپ‌تاپ خود اضافه کند.
این لپتاپ استثنایی  از نمایشگر ۱۴ اینچی LCD با دقت QHD معادل ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل، فناوری IPS و روکش مات استفاده می‌کند؛ ولی این‌ بار گواهینامه‌ی Pantone Color Calibration شرکت X-Rite را هم برای بهبود رنگ‌های تولیدشده، دریافت کرده است؛ بنابراین کسانی که به کار تدوین تصاویر و ویدئو می‌پردازند، از عملکرد نمایشگر Aero 14 کاملا راضی خواهند بود.
این لپتاب به طور باور نکردنی تنها و تنها ۱٫۹ سانتی متر حجم بدنه دارد.بدنه‌ی این لپ‌تاپ در یک لیتوگرافی چاپی ساخته شده است که باعث سبک شدن و در عین حال استحکام بالای بدنه می‌شود. این لپ‌تاپ تنها ۱.۸۹ کیلوگرم وزن دارد.
این لپتاپ دارای پردازنده‌ی Core i7 نسل هفت سری HQ و کارت گرافیک GTX 1050 Ti در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی DDR4 نیز می باشد که آن را بسیار بی نظیر کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا