اخبار

لیونل مسی رکورد لایک‌های تخم مرغ معروف اینستاگرام را شکست!

لیونل مسی (Lionel Messi) بازیکن فوتبالی که در سرتاسر جهان میلیون‌ها طرفدار دارد، دو روز پس از قهرمان شدن با تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی (World Cup)، موفق شد تا رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. البته بدون شک، این رکورد یکی از عجیب‌ترین رکورد‌های زندگی او خواهد بود.

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ بود که کریس گادفری (Chris Godfrey)، تصویر یک تخم مرغ را در شبکه مجازی اینستاگرام پست کرد و توانست رکورد بیشترین لایک برای یک پست را از آن خود بکند. این رکورد که تا مدت‌ها در دستان کایلی جنر قرار داشت، در سال‌های اخیر به نام یک تخم مرغ ثبت شده بود.

لیونل مسی، بازیکن افسانه‌ای کشور آرژانتین و بازیکن سابق تیم باشگاهی بارسلونا و بازیکن فعلی پاریسن ژرمن، پس از قهرمان شدن در جام جهانی، تصویری را در هنگام خوشحالی از خودش منتشر کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن توانست رکورد تخم مرغ معروف را شکسته و به حدود ۶۰ میلیون لایک دست پیدا کند.

لیونل مسی همچنین در پست مربوطه نوشت:

قهرمانان جهان! من بار‌ها رویای این لحظه را دیده بودم و به شدت آن را می‌خواستم. حال که به آن‌ رسیده‌ام، هنوز برایم باور پذیر نیست… از خانواده‌ام و از تمام کسانی که ما را در این مسیر پشتیبانی کردند و به ما ایمان داشتند ممنونیم.

برنده‌ی ۷ بار جایزه‌ی توپ طلا، لیونل مسی، همچنین دومین نفری است که بیش از ۴۰۰ هزار فالوور را در اینستاگرام دارد و البته این رقم تا قبل از شروع رقابت‌های جام جهانی حدود ۳۷۷ هزار نفر محاسبه شده بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا