برنامه و بازی

معرفی محبوب ترین وبسایت های خرید گیفت کارت

محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت به شما این امکان را می‌دهند تا در کوتاه‌ترین زمان یک گیفت کارت برای بخش‌های پولی یک بازی یا دیگر برنامه‌های پولی خود تهیه کنید. در کشور ما به‌دلیل تحریم‌های مختلف امکان دسترسی مستقیم به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برخی پلتفرم‌های خارجی وجود ندارد.

همچنین با توجه به نوسانات دلار، حتی اگر این امکان وجود داشت باز هم افراد زیادی نمی‌توانستند از آن استفاده کنند. به‌همین دلیل نیز برخی شرکت‌ها با ارائه گیفت‌ کارت این مسیر را برای ما هموار کرده‌اند.

خرید گیفت ‌کارت برای استفاده شخصی یا هدیه‌دادن به دیگران بسیار مناسب است. زیرا با این کارت امکان خرید یا شارژ اکانت در پلتفرم‌های مختلف خارجی به‌وجود می‌آید. اما در حال حاضر کدام سایت‌ها معتبرترین گیفت‌ کارت‌ را ارائه می‌دهند؟ با موبایلستان همراه باشید.

وب‌سایت ایرانیکارت (Iranicard.ir)

این وب‌سایت به‌دلیل سابقه بالا و ارائه خدمات باکیفیت به کاربران، توانسته جزء محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت قرار گیرد.

ایرانیکارت در ابتدا فعالیت خود را در زمینه پرداخت‌های ارزی بین‌المللی آغاز کرد و سپس موارد دیگری از جمله فروش گیفت‌ کارت و خدمات رمزارزها را نیز به خدمات خود افرود.

دفتر مرکزی مجموعه ایرانیکارت واقع در شهر اصفهان است. از خدمات گیفت ‌کارت این مجموعه می‌توان به گیفت‌ کارت‌های اپلیکیشن و پرداخت آنلاین، گیفت ‌کارت ویزا و مستر و گیفت‌ کارت‌های بازی اشاره کرد.

با تهیه گیفت ‌کارت از این مجموعه دیگر لازم نیست نگرانی بابت آن داشته باشید. زیرا تجربه کاربران طی ۱۳ سال استفاده از خدمات ایرانیکارت، نشان‌ می‌دهد که اعتبار و محبوبیت این مجموعه بسیار زیاد است.

برای خرید giftcard با تحویل آنی از این سایت باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ایجاد حساب کاربری در وب‌سایت ایرانیکارت
  • ثبت درخواست برای خرید گیفت کارت
  • کلیک روی گزینه خرید و پرداخت آنلاین مبلغ تعیین‌شده
  • آخرین مرحله نیز شامل ارسال کد گیفت ‌کارت به ایمیل به صورتی آنی است.

وب‌سایت گیفت‌ کارت آی‌آر

از محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت می‌توان به فروشگاه با سابقه گیفت‌ کارت آی آر اشاره کرد. در این مجموعه شما می‌توانید تنوع کاملی از این کارت‌ها مشاهده کنید.

اگر بخواهیم بهترین مزیت این فروشگاه را بیان کنیم باید گفت تنوع بالای انواع گیفت ‌کارت با رنج‌های قیمتی مختلف مهم‌ترین ویژگی آن است که دست کاربر را در انتخاب باز می‌گذارد.

برای خرید از این مجموعه شما می‌توانید معادل قیمت دلاری یا بسته به ریجن گیفت‌ کارت، به قیمت‌ ارزهای دیگر مانند یورو و پوند، پرداخت را با ریال انجام دهید.

مطلب مرتبط:

 

سایت موبوگیفت

در بین محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت نام فروشگاه اینترنتی موبوگیفیت که زیرمجموعه راما تجارت پاسارگاد است نیز دیده می‌شود.

شروع فعالیت این مجموعه در سال ۱۳۹۴ و با نام تجاری اپل‌ کارت ۲۴ بود. موبوگیفت با ارائه خدمات باکیفیت توانست نماد اعتماد ۲ ستاره را کسب کنید. این نماد از جانب مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت اعطا می‌شود.

دفتر مرکزی این مجموعه نیز مانند ایرانیکارت در شهر اصفهان قرار دارد. از ویژگی‌های برتر خرید گیفت ‌کارت از موبوگیفت می‌توان به پرداخت آنلاین، احراز هویت آسان و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

وب‌سایت دیکاردو

وب‌سایت دیکاردو

محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت شامل سایت دیکاردو نیز می‌شود. زیرا در این مجموعه شما می‌توانید انواع متفاوتی از گیفت کارت‌های مختلف را خریداری کنید.

گیف کارت‌های بازی، سرویس‌های خدماتی بین‌المللی و نرم‌افزارهای محبوب همگی توسط این فروشگاه اینترنتی در دسترس هستند.

این وب‌سایت دارای مجوزهای رسمی از موسسه رسانه‌های دیجیتال و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است که خود نشان از اعتبار آن دارند.

سایت گیفت رو

سایت با سابقه و محبوب دیگری که در زمینه فروش انواع گیفت کارت فعالیت می‌کند گیفت رو نام دارد. شروع به‌کار این مجموعه از سال ۱۳۹۲ بود و در این سال‌ها توانست اعتبار بسیاری کسب کند.

گیفت کارت‌های این مجموعه از طریق نماینده‌ها و واسطه‌های خارج از کشور به‌صورت فیزیکی تهیه می‌شوند و به‌همین دلیل نیز دارای اسکن فیزیکی هستند.

ثبت نام و احراز در این سایت کار پیچیده‌ای نیست و تنها کافی‌است اطلاعاتی از قبیل شماره موبایل، آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه خود را در بخش‌های مربوطه وارد کنید.

سایت گیفت مکس

از محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت می‌توان به گیفت مکس نیز اشاره کرد. نماد اعتماد الکترونیک که از جانب وزارت صمت به این فروشگاه اعطا شده نشان از اعتبار گیفت مکس است.

اگر اطلاعات کافی راجع‌به گیفت کارت ندارید با مراجعه به وبلاگ این مجموعه می‌توانید تمامی آموزش‌های لازم را دریافت کنید.

گیفت کارت استور

از دیگر مجموعه‌های تخصصی فروش گیفت کارت که از محبوبیت و اعتبار زیادی در بین کاربران برخوردار است می‌توان به گیفت کارت استور اشاره کرد.

این وب‌سایت که سابقه‌ای حدودا ۵ ساله در زمینه فروش گیفت کارت دارد زیرمجموعه اپل ان‌آی‌سی است. خرید از گیفت استور به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود و به‌همین دلیل نیز مراجعه به آن در هر ساعت از شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته و خرید خودکار گیفت کارت از گیفت استور را می‌توان ۲ مزیت مهم و کاربرپسند این وب‌سایت دانست.

سایت گیفت کارت ۹۸

این وب‌سایت علاوه‌بر فروش گیفت کارت، در زمینه پرداخت ارزی نیز فعالیت دارد. اگر در هر شرایطی نیاز به پرداخت ارزی با مستر کارت، دبیت کارت و سرویس پرداخت ارزی با پی‌بال داشته باشید این مجموعه به شما کمک می‌کند.

گیفت‌کارت ۹۸ برای خدمت‌رسانی به کاربران در روزهای شنبه تا ۴ شنبه از ساعت ۸ صبح تا یک بامداد، ۵ شنبه‌ها از ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر و جمعه‌ها از ۱۲ تا ۱۶ بعد از ظهر فعالیت می‌کند.

جمع‌بندی

با شناخت محبوب ترین سایت های خرید گیفت کارت می‌توانید در صورت نیاز به این کارت‌های کاربردی خیلی راحت آنها را خریداری کنید.

گیفت کارت به شما یک کد می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید از اپلیکیشن‌ و پلتفرم‌های خارجی که نیاز به خرید درون برنامه‌ای یا شارژ اکانت دارند استفاده کنید.

این موضوع به‌دلیل تحریم‌ها و همچنین نوسانات دلار به‌صورت مستقیم قابل انجام نیست و برای استفاده از برخی پلتفرم‌ها حتما باید از گیفت کارت استفاده شود.

از مجموعه‌های محبوبی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توان به ایرانیکارت، گیفت استور، گیفت کارت آی‌آر، گیفت کارت ۹۸، گیفت مکس و موبو گیفت اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا