اخبار

مدیر امور تجاری مخابرات: کاهش بیش از ۳۰ درصدی قیمت اینترنت

سیامک لواسانی، مدیر امور تجاری شرکت مخابرات در حاشیه برگزاری نمایشگاه تلکام ۲۰۱۶ اعلام کرد که کمیسیون مخابرات مصوبه‌ای را به تصویب رساند که بر اساس آن تعرفه‌ی خدمات ADSL  تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند و به این ترتیب مخابرات از این مصوبه تعبیت کرده و بعد از ابلاغ سازمان تنظیم مقررات این کاهش تعرفه اعمال شده و با بسته‌های جدید ارائه شده است. حتی  برخی از سرویس‌ها نسبت به گذشته بیش از ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته‌اند.
بر اساس گزارش وی، در نمایشگاه تلکام سرویس‌های ارزش افزوده‌ی جدید مخابرات ارائه شده است.
لواسانی همچنین گفت: «در حوزه‌ی فیبر، شرکت مخابرات آماده است که بنا به تقاضای مشتریان خانگی و تجاری سرویس‌هایی را در اختیار مشتریانش قرار دهد.»
وی اعلام کرد: «در محصولات معمول، مخابرات کمترین قیمت را برای محصولاتش در نظر گرفته است و در کل قیمت‌های مخابرات مناسب‌تر از سایر فعالان بخش است. اگرچه شرکت‌های همکار کمپین‌های متنوعی ارایه می‌کنند و ترفندهای خاص خود را دارند، اما در طرح‌های عادی نسبت به سایر رقبا، مخابرات از وضعیت مناسب‌تری برخوردار است.
به گفته‌ی لواسانی، طبق مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات، بسته‌های اینترنت در قالب زمان مشخصی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما یک سری از شرکت‌ها این بسته‌ها را بدون در نظر گرفتن زمان به کاربران ارائه می‌دهند که معمولا این سرویس‌ها تحت کمپین‌ها یا طرح‌هایی ارائه می‌شود.

منبع زومیت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا