اخبار

معرفی نمایشگر ۶ اینچی ژاپن دیسپلی

ژاپن دیسپلی امروز نمایشگر ۶ اینچی با قدر نسبت ۱۸:۹ را رونمایی کرد. این شرکت مدعی است که حاشیه‌ی پایین نمایشگر نیز مانند سه وجه دیگر آن کم خواهد بود. این نمایشگر از نسل دوم فناوری Pixel Eyes برای نمایش عمیق رنگ مشکی بهره می‌برد. استفاده از این گوشی با دست خیس یکی از جزییات اصلی آن است، این قابلیت یکی از کلیدی‌ترین نیازهای ابزار ضد آب محسوب می‌شود.
JDI یا ژاپن دیسپلی یکی از تامین کنندگان صفحات نمایش سونی است پس انتظار می رود که این شرکت در گوشی های جدید خود از این نوع صفحه نمایش استفاده کند. سونی، توشیبا و هیتاچی اعضای اصلی در سرمایه‌گذاری مشترک ژاپن دیسپلی به شمار می‌روند. استفاده از نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۱۸:۹ به‌احتمال زیاد در ادامه‌ی سال جاری میلادی و سال آینده افزایش خواهد یافت؛ به لطف استفاده از چنین نمایشگرهایی در پرچم‌داران ال‌جی و سامسونگ، بازار رو به رشدی در انتظار این نمایشگرها خواهد بود.
استفاده از این نسبت تصویر در گوشی‌ها، باعث کاهش حاشیه سیاه‌رنگ بالا و پایین ویدئو در حالت افقی خواهد شد. استفاده از این نمایشگر در پرچم‌دار جدید سونی تنها یک گمانه‌زنی استِ ولی شرایط بازار و استفاده‌ی رقبا از این نسبت تصویر، احتمال چنین کاری را افزایش داده است. باید منتظر باشیم و ببینیم پرچمدار جدید سونی از چه قابلیت جدیدی در صفحه نمایش خود بهره خواهد بود. آیا می تواند مثل XZ Premium دنیای دیگر از صفحه نمایش ها را رو نمایی کند؟
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا