اخبار

مقدار رم آیفون ۷ پلاس توسط بنچمارک گیک پنچ مشخص شد !

برخلاف سازندگان اسمارت فون‌های اندرویدی، اپل معمولا علاقه‌ای به اعلام میزان دقیق برخی از مشخصات سخت افزاری محصولات خود ندارد. میزان دقیق ظرفیت باتری و مقدار حافظه‌ی رم آیفون ۷ پلاس (iPhone 7 Plus) نیز در راستای همین علاقه‌ی عجیب اپل قرار دارند و به همین دلیل ما نمی‌دانیم که این محصول از چه میزان رم و یا ظرفیت باتری بهره می‌برد؛ البته تا قبل از امروز.
به تازگی نتایجی از شرکت آیفون ۷ پلاس در بنچمارک گیک بنچ (Geekbench) منتشر شده که مشخصات سخت افزاری این محصول را به طور دقیق مشخص کرده است. بله همانطور که حدس زدید، مقدار رم آیفون ۷ پلاس نیز یکی از موضوعاتی است که در این نتایج به آن اشاره شده است. با توجه به این تصویر می‌توانیم بگوییم که اپل سرانجام راضی به استفاده از حافظه‌ی رم بالاتر از ۲ گیگابایت در محصولات خود شده است و نسل جدید فبلت‌های این کمپانی، اولین گجت الکترونیکی هوشمند تولید شده توسط این کمپانی در سری آیفون است که از رم ۳ گیگابایتی برخوردار خواهد بود.
در طی چند ماه گذشته شایعات زیادی وجود داشت که اپل قصد دارد از حافظه‌ی رم بیشتری برای تولید مدل فبلت آیفون های جدید خود استفاده کنید و حالا با افزایش مقدار رم آیفون ۷ پلاس به ۳ گیگابایت، این اتفاق سرانجام عملی شده است. البته آیفون ۷ همچنان از همان رم ۲ گیگابایتی برخوردار خواهد بود این اتفاق تنها به مدل پلاس مربوط می‌شود.
 
مقدار رم آیفون ۷ پلاس توسط بنچمارک گیک پنچ تایید شد
 
شاید شما با خودتان بگویید که این اتفاق چندان مورد مهمی محسوب نمی‌شود و اکثر پرچمداران اندرویدی در حال حاضر از ۲ تا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برند، اما باید بدانید که با توجه به بهینه‌سازی های اپل و اشغال بسیار کمتر منابع سخت افزاری در سیستم عامل آی او اس، افزایش رم در آیفون تاثیر بسیار محسوس‌تری در عملکرد سریع و قدرتمند این دیوایس در اجرای وظایف روزانه خواهد گذاشت.
جالب است بدانید که این موضوع توسط آژانس رگولاتوری کشور چین یعنی آژانس تنا (TENAA) هم تایید شده است و در اسناد مربوط به آیفون ۷ پلاس که توسط این نهاد منتشر شده است، می‌توانید این موضوع را مشاهده کنید و بار دیگر مطمئن شوید که میزان رم آیفون ۷ پلاس به ۳ گیگابایت افزایش یافته است:
 
مقدار رم آیفون ۷ پلاس توسط بنچمارک گیک پنچ تایید شد
 
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا