اخبار

موتورولا موتو مادهای جدید را با استفاده از ایده های کاربران می سازد

موتورولا در بیانه ای رسمی اعلام کرد که قصد دارد با مشارکت وبسایت Indiegogo، از ایده های کاربران برای تولید موتو مادهای جدید برای موبایل هایش استفاده کند.
شرکت ورایزن (مالک لنوو) با همکاری لنوو چالش جدیدی را در وبسایت Indiegogo به راه انداخته و از مخترعین و سایر علاقه مندان خواسته تا ایده های خلاقانه و کاربردی خود را برای طراحی و تولید ماژول های چسبنده موبایل های موتورولا ارائه نمایند. در این دعوتنامه آمده که «موتو مادها را همچون یک فروشگاه اپلیکشن، اما در حوزه سخت افزار در نظر بگیرید.»
اگر ایده ای پذیرفته شود، فرد ارائه دهنده یک کیت توسعه موتو ماد و یک موبایل Moto Z دریافت می کند تا نمونه اولیه ماژول چسبنده خود را بسازد.
اعتبار این چالش تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ بهمن) تعیین شده و همه افراد از سرتاسر دنیا می توانند در آن مشارکت داشته باشند. بعد از این، کمپین حمایت از نمونه های اولیه ساخته شده در وبسایت Indiegogo آغاز شده و در صورت جمع آوری سرمایه لازم، فرد صاحب ایده به دفتر مرکزی موتورولا دعوت می شود، موتو ماد ابداعی او تولید شده و در تمام فروشگاه های ورایزن به فروش خواهد رسید.
توجه داشته باشید که صرف داشتن ایده برای پیروزی در این چالش کافی نیست، بلکه باید توان فنی لازم برای تولید نمونه اولیه ماژول مد نظر خود را نیز داشته باشید.
همان طور که می دانید، موتو مادها ابزارهای جانبی هستند که با اتصال به بدنه موبایل های موتورولا قابلیت های تازه ای را به آنها می افزایند و یا قابلیت های موجود آنها را تقویت می کنند. این ایده مشابه آن چیزی است که شرکت کره ای ال جی به عنوان «دوستان موبایل G5» معرفی کرده است.
موتو مادهای فعلی ۴ عدد هستند: Incipio offGRID Power Pack ،JBL SoundBoost Speaker ،Insta-Share Projector و Hasselblad True Zoom camera که به ترتیب ۸۰، ۵۹، ۳۰۰ و ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شده اند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا