اخبار

می زو M6 Note رقیب گلکسی نوت ۸

می زو M6 Note

به نظر می‌رسد که سامسونگ پیش از شروع عرضه محصول جدید سری نوت با رقیبی جدی روبرو شده است. کمپانی تولید تلفن‌های همراه هوشمند می زو به‌تازگی از دستگاه جدید خود یعنی می زو M6 Note رونمایی کرده است که برخی آن را نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت ۸ کمپانی سامسونگ می‌دانند.

این تلفن همراه هوشمند مجهز به پردازنده اسنپ دراگون بوده و به مانند گلکسی نوت ۸ از دوربین دوقلو نیز بهره‌مند است. با این حال این پردازنده کمپانی کوالکام اسنپ دراگون ۸۳۵ موجود بر روی گلکسی نوت ۸ نبوده اما به‌جای آن از نسخه ضعیف‌تر آن یعنی اسنپ دراگون ۸۲۵ به همراه ۴ گیگابایت رم بهره‌مند است. همچنین صفحه نمایش این دستگاه ۵٫۵ اینچی بوده و حافظه داخلی می زو M6 Note نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین پردازنده آدرنو ۵۰۶ وظیفه اجرای کارهای گرافیکی این تلفن همراه هوشمند را عهده‌دار است. تامین نیروی این دستگاه بر عهده باتری ۴۰۰۰ آمپر ساعتی موجود در این دستگاه است که از فناوری شارژ سریع نیز بهره‌مند است. با این حال کمپانی می زو هنوز زمان لازم برای شارژ ۱۰۰ درصدی این باتری را اعلام نکرده است.

 

دیگر ویژگی بسیار ارزشمند این می زو M6 Note دوبین دوقلوی آن است که مجهز به لنز ۱۲ مگاپیکسلی سونی و ۵ مگاپیکسی سامسونگ است. می زو در این رابطه اظهار داشته است که دوربین این دستگاه تجربه‌ای متفاوت از عکس‌برداری را ارائه می‌کند. دوربین جلوی این دستگاه نیز با داشتن لنزی ۱۶ مگاپیکسلی به نظر مناسب می‌رسد و الگوریتم‌های به کار رفته در طراحی این دوربین رنگ طبیعی پوست بدن را به ثبت می‌رساند.

البته لازم به ذکر است که این کمپانی هنوز تاریخ آمادگی برای فروش و قیمت می زو M6 Note را ارائه نکرده است و همچنین این دستگاه به‌صورت مستقیم در آمریکا و انگلستان به فروش نمی‌رسد اما ساکنان این کشورها می‌توانند این دستگاه را از طریق فروشندگان واسطه وارد کننده خریداری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا