راهنمای خرید گوشی موبایل

مزایا و نحوه خرید اقساطی کالاهای دیجیتال

کالاهای دیجیتال به ملزومات مهم زندگی هر فرد و خانواده‌ای تبدیل شده است. تلفن همراه یکی از پرکاربردترین محصولات هوشمند است که خدمات زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بدون تردید می‌توان گفت امروزه با تلفن همراه هر کاری را می‌توان انجام داد. در بازار ایران هزینه‌های وسایل دیجیتال به نسبت سال‌های قبل افزایش قابل‌توجهی یافته است و به همین دلیل خرید آن‌ها می‌تواند هزینه‌های سنگینی برای خانواده‌ها در پی داشته باشد. خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین خدمات خرید اقساطی موبایل را برای خریداران خود فراهم کرده‌اند.

خرید اقساطی کالای دیجیتال

خرید خرید موبایل به‌صورت اقساط این امکان را به شما می‌دهد که بدون نگرانی از هزینه کالا، یک گوشی همراه باکیفیت را خریداری کنید. پرداخت یک‌جا به‌خصوص زمانی که قیمت کالا بسیار بالا است، برای خریداران زیادی سخت است. خرید اقساطی موبایل به خانواده‌ها کم‌توان این فرصت را می‌دهد که بتوانند مانند همه از بهترین وسایل هوشمند استفاده کنند.

شرایط پرداخت قسطی چیست؟

مزایا و نحوه خرید اقساطی کالاهای دیجیتال

هر فروشگاه‌ کالا دیجیتال شرایط خاص خود برای فروش قسطی محصولات دارند. در خرید اقساطی موبایل خریدار باید مقداری از مبلغ کالا را پرداخت کند و در ادامه با فراهم‌کردن مدارک موردنیاز، متعهد شود که ماهانه مابقی هزینه کالا را پرداخت خواهد کرد.

مبلغ پرداخت‌های ماهیانه معمولاً متناسب با درآمد شما تعیین می‌شود. فروشنده برای ضمانت از شما در خواست مبلغ مشخصی چک یا سفته خواهد کرد. درصورتی‌که پرداخت‌ها به تعویق بیفتد، فروشنده قادر است با استفاده چک و سفته این دیرکرد در پرداخت را به‌صورت قانونی پیگیری کند.

خرید اقساطی گوشی از طریق چک

متقاضیان می‌توانند برای خرید اقساطی موبایل و دیگر کالاهای دیجیتال از طریق چک اقدام کنند. فروشگاه بای قسط به خریداران خود تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات فروش قسطی پیشنهاد می‌کند. برای استفاده از این فرصت باید مدارک خاصی را تهیه و ارائه کنید:

  • چک صیادی (بنفش)
  • تصویر شناسنامه
  • تصویرکارت ملی
  • اعتبارسنجی آیس
  • گواهی کد پستی
  • گواهی ثنا
  • پرینت گردش حساب متصل به دسته چک (حداقل۳ماهه)

مزایای خرید اقساطی موبایل چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم، مهم‌ترین مزایای خرید قسطی موبایل و دیگر کالاهایی دیجیتال تهیه محصولات باکیفیتی است که از توان شما خارج است. مدت زمان بازپرداخت طولانی این فرصت را به شما می‌دهد تا بدون نگرانی در هر ماه مبلغ کمی از حقوق خود را به بازپرداخت اقساط اختصاص دهید.

سخن آخر

بسیاری از افراد در حالت عادی تنها از پس خرید محصولات کم قیمت برمی‌آیند. خرید اقساطی موبایل این فرصت را برای خریدار فراهم می‌کند تا بتواند تا سقف بالاتری مثلا ۲۰ میلیون خرید خود را انجام دهد. شما از طریق خرید قسطی می‌توانید در هر زمان که احتیاج ضروری به کالاهای دیجیتال نظیر لب تاپ داشتید بدون فوت وقت و نگرانی برای پرداخت یک جا، خرید اضطراری خود را انجام دهید.

مبلغ بازپرداخت ثابت در هر ماه سبب می‌شود که بتوانید هزینه‌های ماهیانه خود را مدیرت کنید و سر موعد بازپرداخت قسط را انجام دهید. نیازی نیست تا برای تصفیه‌حساب تا آخرین قسط صبر کنید بلکه می‌توانید بعد از مدتی همه قسط‌ها را یک‌جا پرداخت کنید و چک و سفته خود را پس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا