اخبار

نرم‌افزار گیشه ایرانسل، خرید الکترونیکی بلیت از طریق موبایل را ممکن شد

ایرانسل از نرم‌افزار کاربردی خرید الکترونیکی بلیت با نام تجاری «گیشه» در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «گیشه» نخستین نرم‌افزار کاربردی جامع خرید الکترونیکی بلیت در ایران است که دسترسی به منابع متعدد و گسترده خرید الکترونیکی بلیت را برای کاربران فراهم می‌کند و با استفاده از آن می‌توان اطلاعات و جزئیات مربوط به بلیت مورد نیاز را مشاهده و خریداری کرد تا به این ترتیب از اتلاف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیت جلوگیری شود.

همچنین نرم‌افزار گیشه، کاربران را در جریان برنامه تئاترها، کنسرت‌ها، فیلم‌های در حال اکران، گالری‌ها و برنامه‌های گردشگری قرار می‌دهد و امکان خرید و دریافت الکترونیکی بلیت از طریق این برنامه را برای آنان میسر می‌کند. امکان مشاهده فهرست دوره‌های آموزشی هنری و ثبت‌نام در این دوره‌ها نیز از طریق «گیشه» امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش، دریافت جزییات هر برنامه از قبیل هنرمندان، عوامل، عکس‌ها، آواها، نشانی محل اجرا و نمایش آن روی نقشه و مسیریابی از طریق نرم‌افزار کاربردی گیشه میسر است.

کاربران می‌توانند نرم‌افزار کاربردی گیشه را از صفحه اختصاصی آن در وب‌سایت ایرانسل به نشانی gisheh.irancell.ir و یا بازار اندرویدی Myket دانلود و نصب کنند.

نمایشگاه بین المللی ایران تلکام۲۰۱۵، به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه نمایشگاهی حوزه فناوری ارتباطات کشور، تا هفتم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است. ایرانسل در این نمایشگاه، در سال اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات وخدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش گذاشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا