اخبار

نسخه نهایی واچ او اس ۳٫۰ روز ۲۳ شهریور منتشر می‌ شود

دقایقی پیش اپل در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدید خود در مورد Watch OS 3.0 هم اطلاعات بیشتری ارائه داد. واچ او اس ۳ روز ۲۳ شهریور یا ۱۳ سپتامبر منتشر خواهد شد.
دقایقی پیش اپل نسخه‌ی دوم از ساعت هوشمند خود موسوم به Apple Watch Series 2 را رونمایی کرد. ساعت جدید اپل از سیستم‌عامل جدیدی هم بهره می‌برد که نسخه‌ی نهایی این سیستم‌ عامل  ۲۳ شهریور برای دارندگان نسخه‌ی اول اپل واچ عرضه خواهد شد.
مهم‌ترین ویژگی Watch OS 3.0 سرعت بالاتر آن به حساب می‌آید. در نسخه‌ی سوم اپلیکیشن‌ها برای دسترسی سریع‌تر در حافظه‌ی موقت نگهداری می‌شوند و دکمه‌ی کناری ساعت کارایی بیشتری پیدا کرده است. همچنین می‌توان از اپلیکیشن‌های سلامتی با قابلیت به اشتراک‌گذاری تمرینات و انبوهی از بهبود‌های دیگر این سیستم‌عامل استفاده کرد.
ویژگی‌ دیگر واچ او اس ۳ قابلیت نوشتن با دست است که اپل آن را Scribble mode معرفی می‌کند. بنابراین در شرایطی که نمی‌توان تایپ کرد یا با صدا به پیام‌ها جواب داد می‌توان از این ویژگی استفاده کرد. کنترل سنتر بهینه‌تر شده و راحت‌تر می‌توان به نوتیفیکیشن‌ها پاسخ داد.
در نسخه‌ی سوم Watch OS اپلیکیشن Home در کنار بهبود‌های زیادی iMessage مثل بخش استیکر‌ها قرار گرفته است. به علاوه سیستم پرداخت اپل برای توسعه‌دهندگان در دسترس خواهد بود تا از این ویژگی در تولیدات خود استفاده کنند.

منبع engadget
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا