اخبار

نسخه Exynos گلکسی اس۷ در کانادا عرضه می‌شود

سامسونگ در رویداد رویایی کنگره ججهانی موبایل ۲۰۱۶ دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج را به صورت رسمی معرفی کرد. این شرکت از دو روز پیش پیش‌فروش آن را آغاز کرده است. همانطور که می‌دانید دو نسخه از پرچم‌دارهای جدید سامسونگ وجود دارد که شامل Exynos و Snapdragon موجود است. حال قرار بر این است که نسخه Exynos در کانادا و نسخه Snapdragon در ایالات متحده آمریکا عرضه شود.
هم اکنون پیش‌فروش دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در کشورهای آمریکا و کانادا آغاز شده است و قرار است در تاریخ ۱۱ مارس به دست خریداران برسد. نسخه گلکسی اس ۷ کانادا دارای پردازنده Exynos 889 بوده در حالی که پردازنده نسخه آمریکایی Snapdragon 820 است.
هنوز مدت زیادی از معرفی پرچم‌دارهای سامسونگ نگذشته است که بنچمارک‌های مختلفی روی آن‌ها انجام شده است قدرت گلکسی اس ۷ با پردازنده Snapdragon بهتر بوده اما این عملکرد بهتر بسیار اندک است و نمی‌توان آن را به عنوان یک تفاوت بزرگ در نظر گرفت، البته این آمار در مقایسه با قدرت Exynos روی این دستگاه است.
لازم به ذکر است که نسخه Snapdragon گلکسی اس ۷ فقط در چین و ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود و بقیه جهان این دو دستگاه را فقط با مدل Exynos در دست خواهند داشت.
به عنوان یادآوری گلکسی اس ۷ دارای صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی  با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، پردازنده‌های  Exynos 8 Octa 8890 و Snapdragon 820، رم ۴ گیگابایتی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه است. البته تنها تفاوت نسخه اج با نسخه معمولی تنها در اندازه صفحه نمایش آن‌ها است و همچنین لازم به ذکر است که صفحه نمایش این دستگاه همیشه روشن می‌ماند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا