اخبار

نوا ۲i با صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی رونمایی شد

هواوی سه ماهه پرکاری را پیش رو دارد و در زمانی که به دنبال رونمایی از گوشی های بالارده استثنایی خود میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو است، از گوشی میانرده جدید خود به نام نوا ۲i رونمایی کرد.
جالب اینجاست که این گوشی شباهت خاصی به جزییات میت ۱۰ لایت دارد؛ البته اگر مسئله‌ی بازارهای مختلف عرضه و سلیقه‌های مختلف را در نظر بگیریم، این تفاوت نام‌ها کمی قابل‌درک خواهند بود.
حاشیه‌‌های اندک نمایشگر ۵.۹ اینچی نوا ۲i باعث شده است با نسبت نمایشگر به بدنه‌‌ی ۸۳ درصدی در این گوشی روبه‌رو باشیم. نمایشگر فول ویو (FullView) استفاده‌شده در این گوشی رزولوشن فول اچ‌دی پلاس به کاربر ارائه می‌دهد. به لطف پردازنده‌ی کرین ۶۵۹ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، نوا ۲ آی یکی از قوی‌تری میان‌رده‌های هواوی تا به امروز است؛ پردازنده‌ی ۱۶ نانومتری و ۸ هسته‌ای کرین ۶۵۹ با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتزی خود به‌راحتی از عهده‌ی وظایفش در یک میان‌رده برمی‌آید. حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی این گوشی قابل ارتقاء خواهد بود.
دوربین اصلی و سلفی این گوشی هردو دوگانه هستند و دوربین سلفی این گوشی دارای لنز های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی، لنزی با گشودگی f/2.0 دارد و وظیفه‌ی ثبت تصویر را عهده‌دار است. دوربین دیگر برای ثبت عمق میدان در تصاویر وارد عمل می‌شود. هواوی همچنین در پشت گوشی از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است که از نظر نوع عملکرد مشابه دوربین‌های قرارگرفته در جلوی گوشی هستند. این غول چینی با استفاده از چنین چینش دوربینی در نوا ۲ آی، تمرکز خود بر افکت بوکه را نشان داده است؛ بااین‌حال همانند نوا ۲ و نوا ۲ پلاس، شاهد ویژگی‌های مرتبط با پرتره نیز در این گوشی جدید هستیم.
این گوشی دارای باتری ۳۲۰۰ میلی آمپپری است که برای صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی مناسب به نظر می آید. متأسفانه خبری از اندروید اوریو در نوا ۲ آی نیست و هواوی به رابط کاربری EMUI 5.1 و اندروید ۷ نوقا در این گوشی بسنده کرده است..

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا