اخبار

نوکیا X6 تاییدیه تایوان را دریافت کرد و در تابستان امسال به صورت جهانی عرضه خواهد شد

نوکیا X6 ماه گذشته در چین معرفی شد و اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی HMD در تلاش است تا این محصول را به صورت جهانی عرضه کند. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
ماه گذشته بود که نوکیا X6 در کشور چین معرفی شد. آن زمان مدیر اجرایی HMD Global اعلام کرد که این محصول در خارج از مرز‌های چین نیز عرضه خواهد شد و کاربران باید منتظر عرضه جهانی آن باشند. حال به لطف اطلاعاتی که از سوی NCC تایوان به دست آمده، می‌توان پی برد که این محصول به زودی به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

لیستی که امروز منتشر شده است، اطلاعات دقیق و کاملی را در خصوص محصولی با شماره مدل TA-1103 ارائه می‌کند. بر اساس این لیست می‌توان پی برد که دستگاه فوق از شبکه ۴G پشتیبانی خواهد کرد. در واقع این محصول توانسته است تاییدیه‌های لازم را در تایوان دریافت کند و احتمالا به زودی باید منتظر ورود آن به بازار‌های جهانی باشیم. اصولا محصولاتی که تاییدیه بلوتوث را دریافت می‌کنند، زودتر از محصولاتی که این تاییدیه امروز را دریافت کرده‌اند، عرضه می‌شوند. اگرچه در این لیست به خوبی می‌توان متوجه شد که این دستگاه همان محصول قبلی با نام نوکیا X6 با شماره TA-1099 است، اما گویا نوکیا قصد دارد نسخه متفاوتی از آن را به صورت جهانی عرضه کند و به همین دلیل شماره مدل جدیدی را در این لیست شاهد هستیم. اما در این نسخه جدید نیز مشخصات محصول هیچ تغییری نکرده‌اند.
نوکیا X6
در نوکیا X6 شاهد یک نمایشگر ۵.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ هستیم که یک زایده در قسمت بالای نمایشگر آن قرار دارد. این تلفن هوشمند از پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۶۳۶ استفاده می‌کند که بر اساس نسخه، ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در اختیار آن قرار خواهد گرفت. در بخش پشتی این محصول یک دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۶ و ۵ مگاپیسکلی قرار گرفته‌اند که سنسور دوم برای گرفتن تصاویر با افکت Bokeh استفاده می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز مجهز به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است. نسخه جهانی نوکیا ایکس ۶ به عنوان بخشی از برنامه اندروید One به صورت پیش‌فرض از نسخه ۸.۱ اندروید Oreo استفاده خواهد کرد. یک باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این محصول را تامین می‌کند.
اگرچه فعلا زمان دقیق معرفی نسخه جهانی این محصول مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در اوایل ماه جولای (تیر – مرداد) شاهد این اتفاق باشیم. به احتمال زیاد این محصول در کشور‌های آسیایی نظیر تایوان و کشور‌های قاره اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. کاربران باید انتظار بهایی در حدود ۳۰۰ دلار برای این محصول داشته باشند. نظر شما در خصوص نوکیا X6 چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا