اخباربرنامه و بازی

نگاهی کلی به بازی Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty: Black Ops 4 چندی پیش بطور رسمی معرفی شد. اکتیویژن خبر از تغییرات هدفمند برای بهبود کیفیت این نسخه از بازی می‌دهد.  با موبایلستان همراه باشید تا نگاهی کلی به این بازی هیجان انگیز داشته باشیم.
Call of Duty: Black Ops 4
کمپانی اکتیویژن و استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک ۲۸ اردیبهشت از قسمت جدید بازی هیجان‌انگیز ندای وظیفه: عملیات سری ۴یا Call of Duty: Black Ops 4 بطور رسمی رونمایی کردند و توضیحاتی درباره زمینه کلی بازی و تغییرات صورت گرفته در این بازی را تیز برای کاربران و طرفداران این بازی ارائه دادند.
بنابر توضیحات سازندگان این بازی٬ بلک آپس ۴ اولین بازی این مجموعه محسوب می‌شود که بخش داستانی ندارد و بیشتر بر روی بخش‌های آنلاین و چند نفره تمرکز دارد. با تمرکز بیشتر شرکت و استودیوی سازنده این بازی حالا Call of Duty: Black Ops 4 دارای نبردهای عمیق و با طراحی دقیق است که جذابیت بازی را برای کاربران بیشتر می‌کند.
Call of Duty: Black Ops 4
همچنین با زمان زیادی که سازندگان این بازی بر روی طراحی و اجرای اسلحه‌ها صرف کرده‌اند٬ سلاح ها در این قسمت از بازی ندای وظیفه قابلیت شخصی سازی بسیاری دارند و با انتخاب هر یک از این اسلحه‌ها سبک بازی کاملا تغییر خواهد کرد. نحوه راه رفتن و پرش‌های با ارتفاع زیاد کاراکترهای بازی در قسمت های قبل مورد انتقاد بسیاری از باز‌ی‌کننده‌ها قرار گرفته بود که بنابر ادعای سازندگان Call of Duty: Black Ops 4 این موارد اصلاح شده‌اند. از دیگر تغییرات این قسمت از بازی ندای وظیفه می توان به حذف قابلیت بازیابی سلامت خودکار اشاره کرد که مسلما تاثیر بسیاری در نحوه بازی کردن و پیش رفتن گیمرها خواهد گذاشت.

Call of Duty: Black Ops 4

بخش‌های بازی Call of Duty: Black Ops 4 :

این بازی که در روز ۲۰ مهرماه ۹۷ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد٬ سه بخش خواهد داشت: بخش چند نفره، بخش زامبی و بخش بلک‌آوت

بخش چند نفره

بخش چند نفره‌ی Call of Duty: Black Ops 4 متاسفانه سرعت بالای قسمت قبلی این مجموعه از بازی‌ها را ندارد ولی بنابر گفته ‌های سازندگان این بازی نیازمند تاکتیک بسیار بیشتری است. این بخش از بازی برخلاف قسمت‌های قبلی که در فضای تخیلی و یا زمان آینده پیش می‌رفتند٬ بیشتر بر روی زمین جریان دارد. طراحی و فضاسازی بسیار زیبای این بخش مانند بخش های دیگر حس واقعی‌تر بودن را به گیمر‌ها القا می‌کند و سبب افزایش هیجان حین بازی می‌شود. بسته های سلامتی مربوط به هر بازی‌کن با اختیار گیمر استفاده می شوند. این بسته‌ها پس از مدتی دوباره شارژ‌ می‌شوند و قابل استفاده هستند.

Call of Duty: Black Ops 4

بخش زامبی

استودیوی بازی‌سازی تری‌آرک بزرگترین حالت زامبی را برای Call of Duty: Black Ops 4 در نظر گرفته است. امکانات شخصی‌سازی در این بخش از بازی بیشتر است و می‌توان قوانین نقشه‌های مختلف زامبی را به دلخواه تغییر داد. این بخش از بازی چهار شخصیت دارد که در سه موقعیت متفاوت قرار می‌گیرند همچنین سه کمپین متفاوت زامبی در این بخش وجود دارد:
کمپین IX: در این کمپین که در رم باستان در حال وقوع است٬ چهار شخصیت اصلی بخش زامبی در میدان‌های مبارزه‌ی گلادیاتور با هیولاهای مختلفی رو در رو می‌شوند و باید با آن‌ها مبارزه کنند.
Call of Duty: Black Ops 4
کمپین Voyage of Despair: در این کمپین زامبی که برروی کشتی تایتانیک اتفاق می‌افتد٬ چهار شخصیت اصلی در کنار سرنشینان و هم قدم با  داستانی که برای آن‌ها در کشتی اتفاق می‌افتد باید با مشکلات و دردسرهای پیش آمده دست و پنجه نرم کنند.
Call of Duty: Black Ops 4
کمپین Blood of the Dead: در این کمپین که بنظر می‌رسد در ادامه‌ی بخش Mob of the Dead در قسمت دوم این مجموعه از بازی‌ها باشد، چهار شخصیت بخش زامبی به قسمت‌های جدیدی از زندان آلکاتراز می‌روند و با مشکلات پیش آمده روبرو می‌شوند.

Call of Duty: Black Ops 4

بخش بلک‌آوت

در این بخش از بازی که فضای بازی تبدیل به محیط بازتری می‌شود٬ گیمرها به مجموعه‌ای بزرگ از سلاح‌ها، خودروها، هواپیماها و بخش‌ها و نقشه‌ها دسترسی خواهند داشت. سازندگان بازی برای بخش بلک‌آوت نقشه‌ای بزرگ را طراحی کرده‌اند.  متاسفانه هنوز معلوم نیست در این بخش از بازی چند نفر می‌توانند همزمان بازی کنند اما بنظر می‌رسد اکتیویژن این بخش از بازی را مانند بازی‌هایی مثل PUBG یا Fortnite طراحی کرده است.
اگر شما هم جزء گیمرهای هستید که تجربه بازی قسمت های قبلی ایمن مجموعه بازی‌ها را دارند٬ با ارسال دیدگاه خود این تجربه را با دیگر کاربران موبایلستان به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:

 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

  1. این بازی خیلی بهتر از بازی فورت نایته. هم هیجانش بیشتره هم وابستگی کمتری ایجاد میکنه. کل بازی یه طرف بخش Voyage of Despair هم یه طرف. واقعا خیلی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا