اخبار

همکاری مجدد پورشه و هواوی

همکاری مجدد پورشه و هواوی

کمپانی هواوی به‌عنوان سومین تولید کننده تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان تمایل عجیبی به همکاری با کمپانی‌های بزرگ فعال در زمینه‌های مختلف جهان دارد. این کمپانی سازنده تلفن‌های همراه هوشمند در کارنامه خود همکاری با کمپانی Leica را برای ساخت دوربین‌های دستگاه‌های خود و نیز همکاری با کمپانی خودروسازی پورشه را برای طراحی‌های ویژه برخی از پرچم‌دارهای خود دارد. البته لازم به ذکر است که بر اساس نظر متخصصان و نیز آمارهای منتشر شده در زمینه رضایت مشتری کمپانی هواوی نشان‌دهنده این است که دو همکاری اخیر یاد شده هواوی با شرکت‌های یاد شده بسیار موردتوجه قرار گرفته و به این ترتیب به احتمال بسیار قوی این کمپانی قصد دارد تا این همکاری را در ساخت تلفن‌های همراه هوشمند جدید سری P خود نیز ادامه دهد.
توییت منتشر شده در این زمینه از حساب کاربری Huawei Mobile کاربران را برای تعامل دو عامل لوکس بودن و فناوری برانگیخته است. این همکاری که نتیجه آن بر اساس توییت یاد شده در تاریخ ۲۷ ماه مارس دیده می‌شود با تاریخ اعلام و رونمایی از خانواده جدید تلفن‌های همراه هوشمند هواوی P20 هم‌زمان شده است. به این ترتیب به‌صورت تئوری به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد تا نسخه‌ای را با طراحی و ادیشن پورشه برای هواوی P20 عرضه کند. البته احتمال دیگری که در این رابطه از سوی تحلیل گران عرضه می‌شود این است که هواوی طراحی پورشه را برای تلفن همراه هوشمند هواوی P20 پرو در نظر خواهد گرفت زیرا بر اساس استدلال آن‌ها، تنها جدیدترین و البته برترین تلفن همراه هوشمند این کمپانی برای برخورداری از طراحی لوکس و گران‌قیمت پورشه شایسته خواهد بود و البته تنها مخاطبان و خریداران تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار حاضر به پرداخت پول بیشتر برای طراحی لوکس‌تر تلفن همراه هوشمند خود هستند.
همچنین برخی بر این باورند که نسخه پورشه از تلفن همراه هوشمند هواوی P20 یا هواوی P20 پلاس تنها به طراحی ظاهری محدود نشده و این نسخه از لحاظ سخت‌افزاری نیز به نسبت نسخه‌های عادی برتری دارد. با این وجود نظر متخصصان در این باره چیز دیگری است و آن‌ها معتقد هستند که نسخه پورشه از تلفن‌های همراه هوشمند یاد شده تنها به طراحی محدود خواهد شد و اگر قرار باشد تغییری در بخش سخت‌افزار این دستگاه‌ها به نسبت نسخه‌های عادی آن‌ها شاهد باشیم باید تنها منتظر چیزهایی نظیر حافظه داخلی بیشتر باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا